Mä olen nyt varmaan ihan kauhea naapurinakka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Tossa meidän rajanaapurina omakotitalossa asuu yh-äiti (millä ei tosin ole mitään merkitystä tässä asiassa) kolmen pojan kanssa joista 2 on teini-ikäisiä ja yksi sitten ala-asteikäinen.Nämä teinipojat aloittavat tuon autostereoiden huudattamisen ja mopojen kanssa kaasuttelun aina tässä 21.30 maissa.No,eihän meillä sitten tuo pikku-ukko saa nukuttua kun poppi soi ja pojat sitten kavereineen melskaavat ja huutavat musiikin yli.Tuohon rajalle meidän etuovelta on noin 10 metriä.
Äsken sitten pinna paloi ja kävin tuossa pihalla rääkäsemässä että täällä yrittää pienet lapset nukkua että saisikohan sitä musiikkia mitenkään hiljemmalle.Pojalla vielä aamulla kello 7.30 kouluun herääminen niin olisi jo korkea aika saada toinen nukkumaan.Hieman se musiikki onneksi hiljeni mutta kyllä vieläkin vaimea jumputus kuuluu.Äiti ei vissiin ole pahemmin kotosalla tai ei van välitä mitä pojat tuossa pihalla tekevät.Ajattelin kyllä sanoa seuraavaksi kun näen että voisi pojille sanoa etteivät tuollaista meteliä pihalla pidä.
Nyt kuulostaa taas siltä että volumea lisätään.
Sain varmaan kauhean naapurinakan maineen.Onneksi päästää kohta muuttamaan tästä rivarista omaan taloon jossa ei naapureita ihan vieressä ole.

No en mä nyt ajatellut kyllä mitään poliiseja kutsua ja jos naapurisopu menee niin siinähän menee.Ei onneksi tarvi asua tässä kuin enää noin 2 viikkoa ja sitten olisi muutto omaan taloon.Eikä me todellakaan olla ainoita jotka ovat valittaneet tuosta ainaisesta metelistä joka alkaa aina silloin kun muut menee nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Viiviliinan sisko:
Et ole mikään kauhea akka. Kauheat akat valittaa sellasesta mikä ei edes oikeasti ärsytä/häiritse :D
Pitäähän nyt ihmisten pystyä nukkumaan, varsinkin jos se on aina toistuvaa mekkalaa.

Joo,me ollaan nyt muutama kesä tuota kuunneltu ja nyt vaan napsahti ja karjasin tuon aitapuskan yli.Tais sitten loput naapurit herätä siihen mun karjasuun=).Että en mä ole aikasemmin mitään sanonnut vaan puhissut itekseni.Ei vaan tänäiltana oikein tuo Apulanta iskennyt.Varsinkin kun oli vielä taistelun kanssa saannut ton pikku-ukon sänkyn ja just kun se oli nukahtamassa niin sitten jysähti.

Yhteistyössä