Mä olen raha-asioiden kanssa ihan yksin,miestä ei kiinnosta ollenkaan. Lainaa kyllä ottamassa,mut ei sit maksas takas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä mä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pakkohan miehesi on osallistua lainanhoitoon, hän on laittanut nimen paperiin. Ihan ensiksi varaatte ajan pankkiin ja neuvottelette lainan uusiksi.
Jatkossa, jos otatte lainaa niin molemmille henk koht lainat. Jos mies ei hoida omaa osuuttaan, niin ulosottoon menee.

[QUOTE="vieras";28537634]Pankki vie saatavansa ulosottoon ja ellei sulla ole rahaa maksaa, talo ulosmitataan ja saat sitten jäävän osuuden rahoista ittelles. Sitä ennen tosin sulta menee luottotiedot ja sen jälkeen et saa edes vuokra-asuntoa. Lainan maksu jää sinulle, jos miehellä ei ole omaisuutta tai sitten sitä ulosmitataan hänen palkastaan. Pankki ottaa sen lainan takasin kyllä, tavalla tai toisella.[/QUOTE]

Mut eikö ulosmittausta oteta mihen tilistä sit ollenkaan koska onhan laina myös hänen? ja mneekö luottotiedot jos uo saa saataviaan kuitnekin perittyä. Ei kai

Alkuperäinen kirjoittaja mitä mä teen;28537660:
Mut eikö ulosmittausta oteta mihen tilistä sit ollenkaan koska onhan laina myös hänen? ja mneekö luottotiedot jos uo saa saataviaan kuitnekin perittyä. Ei kai

Ne ottavat sen mistä helpoiten saavat, tupa myyntiin, voit toki neuvotella sitten että jos maksaisit sitä pikkuhiljaa palkastasi, mutta jos olet osa-aikainen ja pienet tulot, niin eipä ole millä maksella, että ottavat sen omaisuuden sitten ja ne ei katto kenen nimissä laina on, se menee koko osuus siltä jolla on omaisuutta. Toivottavasti edes olet ymmärtänyt avioehdon tehdä?

[QUOTE="vieras";28537674]Ne ottavat sen mistä helpoiten saavat, tupa myyntiin, voit toki neuvotella sitten että jos maksaisit sitä pikkuhiljaa palkastasi, mutta jos olet osa-aikainen ja pienet tulot, niin eipä ole millä maksella, että ottavat sen omaisuuden sitten ja ne ei katto kenen nimissä laina on, se menee koko osuus siltä jolla on omaisuutta. Toivottavasti edes olet ymmärtänyt avioehdon tehdä?[/QUOTE]

On meillä avioehto. Minulla muutakin omaisuutta kuin tämä talo ja uskon,että mies jotenkin tuudittautunut siihen,että minä maksan kyllä.
Tosin äsken hälle soitin töihin ja kysyin,etä mikä tää homman nimi oikein on ja sano,et kunhan kiusasi, et tottakai hän maksaa,et ei anna tietojensa mennä muutaman satasen takia.

Vittu nyt jos koska aloin miettimään sitä eroa,perkele,et sieppaa. En voi nyt luottaa

Kyllä pankki yleensä tarjoaa ensin kaikki muut vaihtoehdot ennen kuin ulosmittaukseen lähdetään. Esim lyhennysvapaa vuosi äitiysloman ajaksi tms. Muuten kyllä firmat käyttäytyy aika holtittomasti noiden laina-asioiden kanssa: http://pikalainatalossa.vuodatus.net/lue/2014/02/joustorahallako-joustoa-talouteen erilaisia lainoja tarjotaan jokaiselle ja joka välissä, jopa sellaiselle joka on jo menettänyt luottotietonsa!

Yhteistyössä