Mä olen syönyt tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Aamulla maitorahkaa, valkoista teetä ja juustoa, päivällä salaattia jossa oli tomaattia, kurkkua ja salaattia (tää oli pakollinen valinta, koska koulutustilaisuudessa ei ollut muuta vaihtoehtoa ruokailun suhteen, muut söi jotain perunapitoista laatikkoa ja vaaleeta leipää sen salaatin kanssa) ja nyt illalla söin pekonia ja papuja ja join vichyä. Onkohan pahat hiilarimäärät vai voinkohan langeta pieneen palaan tummaa premium suklaata?

Aamulla maitorahkaa, valkoista teetä ja juustoa, päivällä salaattia jossa oli tomaattia, kurkkua ja salaattia (tää oli pakollinen valinta, koska koulutustilaisuudessa ei ollut muuta vaihtoehtoa ruokailun suhteen, muut söi jotain perunapitoista laatikkoa ja vaaleeta leipää sen salaatin kanssa) ja nyt illalla söin pekonia ja papuja ja join vichyä. Onkohan pahat hiilarimäärät vai voinkohan langeta pieneen palaan tummaa premium suklaata?

Mun mielestä kuulostaa ihan ok:ta,lankea pois...:)

[QUOTE="vieras";21983607]mun mielestä sun päivän syömiset kuulostaa tosi vähäisiltä! Suosittelen syömään vähän enemmän.[/QUOTE]

No mutta enhän mä sitten saa painoani pois. Tänään oli eka päivä kun ei ole yhtään nälkä, se kiva tässä hiilarien vähentämisessä on, että päänsäryt häviää ja näläntunne vähenee. Ja heräsin tänään klo 10 joten olen ollut hereillä vasta 12 tuntia.

Jättäisin tuon maitorahkan ja juuston pois kokonaan ja vaihtaisin omenaan. Suklaan sijasta voisit vaikka ananasta syödä, pari viikkoa noin niin alkaa tepsiin.

Ananaspurkkeja just katsoin kaupassa, hiilaria on enemmän kuin pikkupalassa tummaa premium suklaata. Syön myös pähkinöitä, manteleita, oliiveja, avokadoa, kaalia, kananmunaa, leikkeleitä, kylmäsavulohta jne. Maitotuotteita en nyt kuitenkaan ihan jätä pois, ainoastaan jauhot on totaalisesti pois ja sokeria yritetään välttää kaikin keinoin. Jugurtti vois silti olla parempi kuin tuo rahka, mutta söin hiukan enemmän kun oli se koulutus ja tiesin, että siellä saa huonommin syömistä.

Yhteistyössä