Mä olen tänään ollu tosi ahkera ja ylpeäitsestäni :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskus vaan on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskus vaan on

Vieras
Aamulla heräsin 5.30 ja tein perheelle aamupalaa ja söin itsekkin. 6.00 heräsi poika ja hänen kanssaan aamutouhut. Sitten siivosin, imuroin, pyyhin pölyt, pesin lattiat. Sitten olikin pyykkien vuoro. Kaksi konelleista pestynä ja kaksi kuivana ja viikattuna. Leivoin pullaa, kaksi kakkua ja tein pipareita. Vielä teen tiramisu kuppikakkuja. Kaiken tämän välillä olen tietty hoitanut pojan ja juossu hänen perässään ruokkinut, nukuttanut ja leikkinyt. Niin ja ruoka odottaa uuniin pääsyä, kinkkukiusaus.
Kohta lähden sitten vielä hakemaan lapsia koulusta ja mihen töistä. Illalla sitten tuleekin vieraita joten kahvinkeittohulinalla jatkuu :) Ihanaa tehdä ja touhuta.
Viikonloppuna sit relataan kylpylässä :)

jaksanut:)! Minäkin aina joskus painan kotihommia ihan täysillä, mutta ei joka päivä. Sitten saa toisena päivänä levätä kun tekee yhtenä päivänä monen päivän hommat:)!

Alkuperäinen kirjoittaja kiva että;24816976:
jaksanut:)! Minäkin aina joskus painan kotihommia ihan täysillä, mutta ei joka päivä. Sitten saa toisena päivänä levätä kun tekee yhtenä päivänä monen päivän hommat:)!

Juurikin näin. Niin ihanaa olla siistissä puhtaassa kämpässä tietäen että ei tarvitse ihan heti alkaa taassiivoamaan. Leipominen tuli siivouksen innoittamana. Niin on jotenkin hyvä mieli. Ei aina tosiaankaa näin mene päivät, että kaikki samalla rysäyksellä

joku jaksaa... plääh.. ite opn vaan ruokkinu muksut, käyny 2 kävelyllä+ulkoillu reilun tunnin pihassa. haravoisin lehtimeren pois.
kokkasin. pyykkäsin. leivoin lanttukukkoa ja ohrarieskaa.
siis mitään mitä suunnittelin tekeväni en oo saanu aikaan... eli just että olisin vieny matot ulos ja luutunnu.

Hienoa :D

Mä taas päinvastoin oon ollut ihan laiska. Tai ainakin sen suhteen mitä oikeesti pitäis tehdä eli kouluhommia :ashamed:

Olen kyllä laittanut ruuan, käynyt jumpalla, hoitanut pyykkihuoltoa ja suunnitellut valeasua - eli miten pääsen livahtamaan sairaalaan synnyttäneiden osastolle siskoa ja hänen vauvaansa katsomaan (ihan pikkusen keskittymisongelmia) :saint: