mä olen varmaan hullu, mutta odotan että pääsen synnyttämään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
:whistle: ;)
*pultteja vissiin tipahdellut* :D

ehkä siinä synnytys innostuksessa on myös että näkee uuden tulokkaan ja siksi tuntuu "kivalle".
eli vaikka ihan aluillaan tässä mennään ja toivotaan vaan parasta joka päivä niin kyllä mä kovasti odotan jo nyt synnytystä-- :D hullu minä, tiedän :whistle:

muita jotka "tykkäävät" synnytyksestä?? *ei varmaan moni ilmoittaudu* :laugh:

Mä voisin olla raskaana vaikka sainkin kaikki ihanat vaivat. Mutta kyllä se sen synnytyksen silti voitti. Mielummin oksentelen ja kärsin selkäkivuista kun repeilen pertsiistä....

Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Mie voisin toivoa, että tässä vähitellen pääsisi synnärille päin :xmas:

Enpä oo aiemmin synnyttänyt, joten pelokkaan uteliaana tässä vaan ootellaan..

onnea vaan synnärille.. :D :flower:
tietämättömänä on sinne hyvä mennäkin.. ;)

jos joku odottaisi minulle 9kk niin voin kyllä käydä ähkimässä sen muutaman tunnin!

Tai riittäisi jos joku kävisi ne neuvolakäynnit raskausajalta, niiin minä voin kyllä tehdä loput!

nim. kammo jäänyt neuvolaa kohtaan

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
jos joku odottaisi minulle 9kk niin voin kyllä käydä ähkimässä sen muutaman tunnin!

Tai riittäisi jos joku kävisi ne neuvolakäynnit raskausajalta, niiin minä voin kyllä tehdä loput!

mä voisin kanssa antaa neuvola ja verikoe juoksut toisille, kaikki muu tänne.. synnytys varsinkin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:

mä voisin kanssa antaa neuvola ja verikoe juoksut toisille, kaikki muu tänne.. synnytys varsinkin ;)

Mä voin kantaa sen yheksän kuukautta teidänkin lapsia jos käytte pönkäämässä mun mukulatkin ulos

Mä kans jo innolla odotan, että pääsen synnyttämään, kaikista eniten mä haluan sen pienen ihanan nyytin syliin.
Mulla la 20.9 ja nyt kyllä on jo kahtena yönä supistellu siihen malliin, et pian se lähtö voi todella olla lähellä =)

Paljon onnea Pulttibois odotukseen :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:

Mä voin kantaa sen yheksän kuukautta teidänkin lapsia jos käytte pönkäämässä mun mukulatkin ulos

tilaus tehty
:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Mä kans jo innolla odotan, että pääsen synnyttämään, kaikista eniten mä haluan sen pienen ihanan nyytin syliin.
Mulla la 20.9 ja nyt kyllä on jo kahtena yönä supistellu siihen malliin, et pian se lähtö voi todella olla lähellä =)

kiitos paljon.
ja onnea sinulle synnytykseen ja loppu odotukseen oikein paljon :flower: :hug:

ja mä pelkään synnyttämistä yli kaiken, tai pelkään tätä synnytyksen alkamisen odotusta, äh miten sen sanois. Että siinä vaiheessa kun se synnytys alkaa ni sou wat mitä tapahtuu kunhan vauva saahaan pihalle ja siinä paljon kerkee pelätä, mutta tää miettiminen ja pohtiminen ja kauhukuvat silmissä ennen sitä tekee hulluksiiiiiiii :o :o :o :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:

kiitos paljon.
ja onnea sinulle synnytykseen ja loppu odotukseen oikein paljon :flower: :hug:

kiitos! :hug:

mä en todellakaan inhoa synnytystä. esikoinen tuli niin kivuttomasti ulos ja jäi todella positiivinen mieli koko touhusta. tosin ei mulla koskaan mitään kammoa ole ollutkaan. tahtoo vielä kokea tuon touhun monesti jos ukko vaan haluaa :)

:wave: mä kanssa. esikoisen synnytys oli niin ihanan rauhallinen, vaikkakin kivulias, että tykkäsin kovasti. tykkäsin myös olla raskaana, varsinkin sitten kun maha alkoi kasvaa näin punkerollakin ja lapsen liikkeet tuntui aina vaan selvempänä :heart:

Yhteistyössä