mä olen varmaan kalkkis!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vingutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vingutin

Jäsen
21.09.2009
503
0
16
tänään ollessani ostoksilla, menin ostamaan itselleni alusvaatteita. ja okei..silmiin pisti hello kitty alushousut naisille..en mä tiedä.. tytölleni olen hello kittyja ostellu, mutta en mä itselle vois.. minusta ne on liian TYTTÖMÄISIÄ..tai jotenkin tulee olo, että voiko mies muka kiihottua isoista lasten pöksyistä..?

siis onhan ne söpöt tms.. mut en mä vaan voi. taidan pysytellä vaan stringi/hipster linjoilla =)

mitenkäs teillä? vai olenko mä vaan nyt taas ylireagoinut :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
tänään ollessani ostoksilla, menin ostamaan itselleni alusvaatteita. ja okei..silmiin pisti hello kitty alushousut naisille..en mä tiedä.. tytölleni olen hello kittyja ostellu, mutta en mä itselle vois.. minusta ne on liian TYTTÖMÄISIÄ..tai jotenkin tulee olo, että voiko mies muka kiihottua isoista lasten pöksyistä..?

siis onhan ne söpöt tms.. mut en mä vaan voi. taidan pysytellä vaan stringi/hipster linjoilla =)

mitenkäs teillä? vai olenko mä vaan nyt taas ylireagoinut :ashamed:

Et välttämättä oo kalkkis mut heitäs sille ukolles linkkiä niist hello kity alkkareista etc ja kysys sillai aasi siltoi käyttäe et mitä mies on mieltä,loppu pelis nehä lentää nurkkaa kuitenki touhu alkaes..

:laugh:

Mää tykkään ihan hirveesti hello kittystä ja snoopista ja kaikesta muusta sellasesta mitä aikuistenkin vaatteissa nykyään on. Mun miehelle ne ei ole olleet ongelm akun yleensä ne lähtee päältä ennen hommaa. Kuljen paljon veluurihousuissa joissa on betty boob toisissa ja toisissa hello kitty ja ihan julkisesti :D Ei ne oo lapsellisia mutta ei kaikkien tarvi tykätä niistä eikä se siis tee susta kalkkista :D

Tolla perusteella mäki oon kalkkis.Tykkään myös ostaa lapsilleni hello kitty-juttuja, mut itselle semmoset lasten alusvaatteet niin ei kiitos.Pitäydyn ennemmin pitsisissä.

Yhteistyössä