mä olin tänään erittäin ilkeä ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
kun sanoit että loukkaannun heti jos kaverilleni ei sovi. asia on niin, etten soittele hänelle päivittäin, mulla on kavereita yllin kyllin, mutta en mä sen takia halua menettää ystävää, jonka tukipilarina mä olin huonoina aikoina. mutta nyt kun hän on muuttanut uudelle paikkakunnalle ja saanut sen yllin kyllin myös kavereita, niin se riittää hänelle ja heittää vanhat pois.

No sitten on ihan hyvä että suoraan sanoit.
En tosiaan tienny taustoja. :/

on yksi kaveri joka EI KOSKAAN kysy kylään/ soittele yms. Vaikka ollaan oltu parhaimpia kavereita vuosikauvet. Hänelle tuli lapset, niin sulloutu kotiin ihan 24h. Ei ole MISSÄÄN käynyt ilman lapsia. Ei hän tuu kylään jos pyytää, mutt aottaa onneksi kyläileen minut ja lapset jos itte ehotan. Ja on kyllä silloin tosi mukava! MUt monesti ärsyttää kun pitää tosiaan "tuppaantua", mut ku itse käyn ihanm mielellään hänellä kyläilemässä koska meillä samanikäset penskat niin saavat seuraa. Ei hän piä kehenkään muuhunkaan yhteyttä, eli ei hänellä oikeesti oo kavereita. Ei hän oo netissäkään, jotta sais siellä porista normiasiosta. Miehensä ja lasten isovanhemmat ainoita. Itte en jaksais. Mä tarvinjokapäivä ainaki puhelimen kautta kontakteja kamuihin. Ja mää tulisin hulluksi olla lasten kans keskenään 24h. TYkätään käydä kyläilemässä ja meillä käy myös kavereita paljon. Jotkut vaan vissiin niin sitoutuu lapsiin ja kotielämään, ettei olekaan sit muuta. Harmi. Siinä menee hyviä kavereita "pilalle". Ei millään pahalla kotihiiriä kohtaa, mutt akohtuus kaikesa. Ja mun mielestä se on niille kavereillekin väärin tehty jois yhtäkkii ei pietä ikinä yhteyttä. Samallai myös ystävät ikävöivät ja kaipaaat toisen seuraa. Vaikka perhe olis number one, niin tekstari joskus ja kahvittelu joskus ei liene kamalaa. Eli AP ymmärän fiiliksesi.

Uusimmat

Yhteistyössä