autokaupassa :ashamed: Ja menin sitten ostamaan auton- saas nähdä mitä mies tuumaa, kun en edes sille kertonu, että ostan uuden auton. Mä olin alunperin vaan hakemassa merkkiliikkeestä vanhaan autoon 1 pölykapselia, mutta tulikin kallis reissu...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toisaalta, ne oli mun rahoja, joten luulis miehen riemastuvan, kun ei joudu tämän auton kuluihin osallistumaanSai aikamoista kyytiä sen palstalaisen mies, joka meni auton ostamaan neuvottelematta tämän palstalaisen kanssa. Saas nähdä onko tämä palstalaisten mielestä hyväksyttävää kun tapahtuu näinpäin, että nainen on se auton ostaja![]()
Uusi Toyota Avensis, tällä kertaa en ottanu mitään lisävarusteita, kun nykyään vakiona sisältyy myös aluvanteet ja paljon muuta. Vanhassa on nahkapenkit(valkoset), ja tähän en nimenomaa halunnu, nyt tuli mustalla sisustalla.Alkuperäinen kirjoittaja Kuka enää kenkiä ostelee?;23906563:Onnee! Mikä merkki/malli/väri? Otitko siihen mitään ekstrahemmottelulisävarusteita?
Nykyään/ väliaikaisesti ihan hyvin- mies ei ole enää pelannu kun pari kertaa viikossa, mistä olen todella tyytyväinenKiva! Hieno homma ja eihän mieheltä mitään lupia kuulu kyselläMiten muuten teille menee muuten? Ei tarvitse vastata jos et halua mutta kun teidän tilanne on jäänyt mieleen...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23906596:Nykyään/ väliaikaisesti ihan hyvin- mies ei ole enää pelannu kun pari kertaa viikossa, mistä olen todella tyytyväinenja huomenna päästään ihan kahdestaan syömään jne. kun lapsi on yökylässä...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23906540:Toisaalta, ne oli mun rahoja, joten luulis miehen riemastuvan, kun ei joudu tämän auton kuluihin osallistumaan![]()
Niin, ei se mua "haittaa", tuli vaan mieleen. Tai mitä muistan siitä toisesta ketjusta, että kovin oltiin vihaisia tuolle auton ostajalle.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23907410:Mieshän oikein innostuieli oli hänelle ihan positiivinen ylläri. Ja käteisellä ostin, emmä lainaa ottas autoa varten...