Mä olin "vähän" shoppailemassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
autokaupassa :ashamed: Ja menin sitten ostamaan auton- saas nähdä mitä mies tuumaa, kun en edes sille kertonu, että ostan uuden auton. Mä olin alunperin vaan hakemassa merkkiliikkeestä vanhaan autoon 1 pölykapselia, mutta tulikin kallis reissu...

[QUOTE="vieras";23906523]Sanot vaan että tuli kesäfiilis :D eikä nyt tarvi pestä enää vanhaa.

Saitko mukaan jo vai menikö tilaukseen?[/QUOTE]

elo-syyskuussa pitäs auton tulla, eli en saanu mukaan- mies saa muutaman kuukauden totutella ajatukseen :D

Sai aikamoista kyytiä sen palstalaisen mies, joka meni auton ostamaan neuvottelematta tämän palstalaisen kanssa. Saas nähdä onko tämä palstalaisten mielestä hyväksyttävää kun tapahtuu näinpäin, että nainen on se auton ostaja;)

Sai aikamoista kyytiä sen palstalaisen mies, joka meni auton ostamaan neuvottelematta tämän palstalaisen kanssa. Saas nähdä onko tämä palstalaisten mielestä hyväksyttävää kun tapahtuu näinpäin, että nainen on se auton ostaja;)
Toisaalta, ne oli mun rahoja, joten luulis miehen riemastuvan, kun ei joudu tämän auton kuluihin osallistumaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kuka enää kenkiä ostelee?;23906563:
Onnee! Mikä merkki/malli/väri? Otitko siihen mitään ekstrahemmottelulisävarusteita?
Uusi Toyota Avensis, tällä kertaa en ottanu mitään lisävarusteita, kun nykyään vakiona sisältyy myös aluvanteet ja paljon muuta. Vanhassa on nahkapenkit(valkoset), ja tähän en nimenomaa halunnu, nyt tuli mustalla sisustalla.

Kiva! Hieno homma ja eihän mieheltä mitään lupia kuulu kysellä :P Miten muuten teille menee muuten? Ei tarvitse vastata jos et halua mutta kun teidän tilanne on jäänyt mieleen...

Kiva! Hieno homma ja eihän mieheltä mitään lupia kuulu kysellä :P Miten muuten teille menee muuten? Ei tarvitse vastata jos et halua mutta kun teidän tilanne on jäänyt mieleen...
Nykyään/ väliaikaisesti ihan hyvin- mies ei ole enää pelannu kun pari kertaa viikossa, mistä olen todella tyytyväinen :) ja huomenna päästään ihan kahdestaan syömään jne. kun lapsi on yökylässä...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23906596:
Nykyään/ väliaikaisesti ihan hyvin- mies ei ole enää pelannu kun pari kertaa viikossa, mistä olen todella tyytyväinen :) ja huomenna päästään ihan kahdestaan syömään jne. kun lapsi on yökylässä...

Vau, hyvä! Toivottavasti se vielä paranee tuosta, mutta tuokin todella kiva kuulla :) Oikein paljon tsemppiä teille!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23906540:
Toisaalta, ne oli mun rahoja, joten luulis miehen riemastuvan, kun ei joudu tämän auton kuluihin osallistumaan :)

Niin, ei se mua "haittaa", tuli vaan mieleen. Tai mitä muistan siitä toisesta ketjusta, että kovin oltiin vihaisia tuolle auton ostajalle.

Jännä juttu, että miehet tällä palstalla haukutaan lyttyyn, kun joku kotimamma tulee valittaan, että mies tuhlasi monta tonnia rahaa omaan ostokseensa. Joka toinen vastaaja vieläpä käskee jättämään mokoman tuhlailevan sian.

Sitten nyökytellään hyväksyen, kun nainen törsää ja kymmenen hymynaamaa ruudussa heti.

Mun mielestä isoista ostoksista tulis aina keskustella ensin, mutta kyllä siihen varmasti vaikuttaa rahatilannekin. Ap:n tapauksessa auto on taidettu ostaa käteisellä, rahalla joka on ollut ylimääräistä eikä sitä ole suunniteltu käytettäväksi mihinkään muuhun. Siinä toisessa ketjussa taisi olla ihan eri tilanne..

[QUOTE="hipp";23907419]että paalua piisaa ja se kerrotaan avoimesti.... :laugh:[/QUOTE]

Mä olen kauan säästäny tätä varten= fiksumpaa säästää, kun ottaa korkeakorkoinen laina autoa varten... olen ihan keskituloinen.

Yhteistyössä