mä oon huolesta soikeana!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekoomispisteessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekoomispisteessä

Vieras
mun mies lähti seitsemän jälkeen käymään äidillään (mä jäin kotiin kun lapsi piti saada nukkumaan) eikä miestä näy vieläkään eikä vastaa puhelimeen!! äitinsä ei tasan valvo enää tähän aikaan että ei varmana ole siellä enää.
jokainen rasahdus saa mut ihan sätkyks ja epätoivosena koitan soitella miehelle jatkuvaan... pisteeks iin päälle se lähti viel aika riitasissa tunnelmissa.. mut ei oo sen tapasta hävitä mihinkää, mä en keksi missä se vois olla / kenelle soittaisin!! se ei ees yleensä valvo näin myöhään kun joutuu herään viiden jälkeen!! mä kuolen tähän epätietosuuteen....

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Oletko soitellut kaverit läpi?

ei mulla oo kun muutaman numero, mutta tiedän et yks niistä on töissä tällä hetkellä ja toinen menee kai kolmelta yöllä töihin (jossai tehtaassa töissä ).

en mä kyllä sille äidille rupee soittaan, ainakaa vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Eikö ole voinut jäädä äitilleen yöksi?
Jos oli riitaisat tunnelmat, hän ei välttämättä tahdo tulla kotiin tai jotain?

no jos on sen tehnyt niin tietää tasan että tunnelmat tulee oleen tuhat kertaa riitaisammat, tolleen ei ilmottamatta jäädä yhtään mihinkään!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:
Onks anoppi kuinka vanha ja "herkkä"? Meinaa ei ole hyväksi välttämättä huolestuttaa vanhaa ihmistä.. :hug:

no ei se kauheen vanha ole, mut just sellanen stressipallo et sillä menee pasmat ihan sekasin jos soitan sille ja mies ei oo siellä enää..

Alkuperäinen kirjoittaja sekoomispisteessä:
Oletko soitellut kaverit läpi?

ei mulla oo kun muutaman numero, mutta tiedän et yks niistä on töissä tällä hetkellä ja toinen menee kai kolmelta yöllä töihin (jossai tehtaassa töissä ).

en mä kyllä sille äidille rupee soittaan, ainakaa vielä...

Sitten ei auta kun odotella.. :hug:

Se on menny parille rauhottavalle lätkää kattomaan..?

tuleeks siel joku mm-peli nyt??!! se onkin ihan todennäköstä et on menny tohon kuppilaan katsoon peliä eikä kuule mitää... voi mä niin toivon..

tuleeks siel joku mm-peli nyt??!! se onkin ihan todennäköstä et on menny tohon kuppilaan katsoon peliä eikä kuule mitää... voi mä niin toivon..

Kanada ja Venäjä taistelee kullasta

siis mä luulin et ne pelit loppu jo, nyt oon aika varma et mies on jossain peliä katsomassa...

Kanada ja Venäjä taistelee kullasta

siis mä luulin et ne pelit loppu jo, nyt oon aika varma et mies on jossain peliä katsomassa...

Toivotaan näin

Onks anoppi kuinka vanha ja "herkkä"? Meinaa ei ole hyväksi välttämättä huolestuttaa vanhaa ihmistä.. :hug:

no ei se kauheen vanha ole, mut just sellanen stressipallo et sillä menee pasmat ihan sekasin jos soitan sille ja mies ei oo siellä enää..

mikäs sä sitten olet..?

Alkuperäinen kirjoittaja no:

mikäs sä sitten olet..?

?? pointti se et en halua huolestuttaa sitä turhaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Toivottavasti mies oli vaan jossain peliä katsomassa =)
Luulisi siinä tapauksessa tulevan melko pian kotiin!

Luultavasti mies oli vaan jossain jotain pimppia kokeilemassa =)
Luulisi tulevan lopulta kuitenkin kotiin![/

Yhteistyössä