Mä oon ihan hirvee ihminen :/

18.09.2009
430
0
16
Mä en tiiä mikä mua vaivaa, mutta oon viime aikoina ollu niin pinna kireellä. Tänään viimeks räyhäsin äidilleni, kun sanoi jotain mikä ei mua miellyttänyt ja melkein häädin sen meiltä ulos...samoin riitelin miehen kanssa tyyliin ei-mistään.
En siis oo oma itseni, jotain raskaushormooneja tässä nyt jyllää. Mut voiko ne todella tehä näin kiukkuseks? Kun yleensä muut naiset loppuraskaudessa on tosi säyseitä ja seesteisiä. Mä oon ku pahimmista painajaisista repästy pirttihirmu, just sellanen mitä oon ajatellu et MUSTA ei ikinä tule semmoista :ashamed:

Kyllä mulla ainakin hormonit aiheuttaa kiukunpuuskia, vaikken ole koskaan ollut raskaana.

Älytöntä, miten huomaa että mikä tahansa miehen sanoma saattaa ärsyttää ihan perkuleesti, vaikkei olisi mitään järjellistä syytä.

Kuopusta odottaessa mä olin ihan hirveä. En todellakaan tunnistanut ees itseäni :ashamed:
Esim. mun vanhempien luona päivällisellä suutuin faijapuolelle niin et heitin sitä ruokalautasella.
Miehelle olin niin kamala ja itkin koko ajan ( normisti en itke ollenkaan! ) et kumma ettei se lähtenyt muualle bunkkaamaan raskauden ajaksi.
Mutsi väittää, et kuopuksen atooppinen iho ja itkuisuus johtu tosta mun hermokimppuilusta.
Tiedä häntä.

Mä olin kanssa kakkosen odotusaikana mahahirviö... :whistle: Potkasin mm.miehen kaks kertaa pellolle ja sanoin asioita joita kasun vieläkin... :snotty: Äidin kanssa oli välit poikki puoli raskautta, vaikka yleensä ollaan paljon yhteyksissä...

Mutta nöy vöriis! Onneksi se on ohi menevää aikaa ja sen jälkeen voidaan luovia läpi synnytyksen jälkeisen hormoonimyrskyn... :xmas:

Ei mutta tosissaan. Paljon voimia! Ja muista käyttää ne hyvät hetket hyväksesi kertomalla miehelle ja muille asian osaisille mistä on kyse ja ettet ehkä tarkoita nyt kaikkea mitä suustasi päästät! =)

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Mä olin kanssa kakkosen odotusaikana mahahirviö... :whistle: Potkasin mm.miehen kaks kertaa pellolle ja sanoin asioita joita kasun vieläkin... :snotty: Äidin kanssa oli välit poikki puoli raskautta, vaikka yleensä ollaan paljon yhteyksissä...

Mutta nöy vöriis! Onneksi se on ohi menevää aikaa ja sen jälkeen voidaan luovia läpi synnytyksen jälkeisen hormoonimyrskyn... :xmas:

Ei mutta tosissaan. Paljon voimia! Ja muista käyttää ne hyvät hetket hyväksesi kertomalla miehelle ja muilla asian osaisille mistä on kyse ja ettet ehkä tarkoita nyt kaikkea mitä suustasi päästät! =)

Tänks :) Mullei se synnytyksen jälkeinen aika ollu ainakaan viime raskaudessa niin paha, olin paljon paremmalla tuulella kyllä jo silloin. Onneks.
Oon kyllä läheisilleni "hyvinä hetkinä" pahoitellut käytöstäni ja hyvin ne on jaksanu mua ymmärtää =) Ei se varmaan ihan helppoa ole, vaikka kuin olis raskaana, on se silti inhottavaa muille jos käyttäytyy jatkvasti hirviömäisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Tuota.... mä en ole edes raskaana ja silti välillä muutun hirviöksi.... :ashamed: Ihan pikkujutuista. :snotty: Kiitänkö kierukkaa?

Ei se oo paha, jos välillä muuttuu hirviöksi =) Kierukkahan voi olla syyllinen, mut jos sitä ei olis, sit ne ois pillerit, PMS tai whatever... :whistle:

Yhteistyössä