V
vierailija
Vieras
Ensin yötä päivää viikkokausia penrujen ruokintaa, pahimmillaan 1,5h/2 tunnista meni syöttämiseen (emolta ei tullut maitoa) , vielä 6vko iässä heräsin kerran yössä syöttää pennut vaikka niillä oli ruoka, vesi, ja korvike tarjolla. Mutta kun niille synty assosisaatio että syödään ihmisen ruokkimana niin eihän ne meinannu alkaa syödä itse. nyt sitte kun ei tarvii syöttää niin kusta ja paskaa tulee jatkuvasti .
Jos joku tulee sanoo mulle että koiran pennut on helppoa rahaa, mottaan sitä nyrkillä. 4 ekaa viikkoa näissä oli täysin kiinni yötä päivää.
täytyy sanoa että kun tähän lisäksi on muukin elämä esim. Lapset/kotityöt niin mä oon ihan loppu Pennut on ihania ja rakkaita ja oon kiintynyt niihin mutta mä en enää jaksa.
Jos joku tulee sanoo mulle että koiran pennut on helppoa rahaa, mottaan sitä nyrkillä. 4 ekaa viikkoa näissä oli täysin kiinni yötä päivää.
täytyy sanoa että kun tähän lisäksi on muukin elämä esim. Lapset/kotityöt niin mä oon ihan loppu Pennut on ihania ja rakkaita ja oon kiintynyt niihin mutta mä en enää jaksa.