Viedään tänään molemmat lapset mummulle hoitoon, vietetään mun syntymäpäiviä, meille on kutsuttu kavereita jne. Oon odottanut tätä koko viikon ja ollut ihan innoissani. Pitkästä aikaa pääsen miehenkin kanssa iltaa viettämään, kerran ollaan aiemmin oltu kuopuksen syntymän jälkeen (kesällä kaverin häissä). Meillä on ollut aika vaikeeta... Mm. kuopus (kohta 8kk) on ollut öisin todella vaikea, heräilee miljoona kertaa, viime yönäkin valvoi tunnin ja siihen päälle heräili varmaan 10 kertaa, eikä rauhoittunut nopeasti takaisin nukkumaan... On koko elämänsä ajan nukkunut huonosti, tosi huonosti. Kerran aiemmin (just sillon kesällä) on mummo ollut pojan kanssa yön, muuten ei ole hoidossa ollut yötä.
Nyt, kun tää päivä on niin mulla on paha mieli ja tekisi mieli perua koko synttärit :ashamed: Tuntuu jotenkin lastenkin kannalta "törkeältä" viedä niitä hoitoon, että ite pääsen juhlimaan
Ja sit mietin koko ajan, että miten mummu jaksaa, kun molemmat pojat menee sen luokse... Esikoinen tarvii myös nukuttajaa ja nukuttaminen vie ainakin tunnin, sinä aikana kuopus saattaa heräillä ainakin 5 kertaa |O On siis pikkusen hankalaa :/
Meille olis kyllä tarpeen saada viettää aikaa kahden ja kavereiden kanssa ja ennen kaikkea nukkua |O
Tyhmää, kun ei nyt sit huvita ja on vähän jotenkin paha mielikin :|
Nyt, kun tää päivä on niin mulla on paha mieli ja tekisi mieli perua koko synttärit :ashamed: Tuntuu jotenkin lastenkin kannalta "törkeältä" viedä niitä hoitoon, että ite pääsen juhlimaan
Ja sit mietin koko ajan, että miten mummu jaksaa, kun molemmat pojat menee sen luokse... Esikoinen tarvii myös nukuttajaa ja nukuttaminen vie ainakin tunnin, sinä aikana kuopus saattaa heräillä ainakin 5 kertaa |O On siis pikkusen hankalaa :/
Meille olis kyllä tarpeen saada viettää aikaa kahden ja kavereiden kanssa ja ennen kaikkea nukkua |O
Tyhmää, kun ei nyt sit huvita ja on vähän jotenkin paha mielikin :|