Mä oon ihan rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huonompi puolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huonompi puolisko

Vieras
Rakkaalle miehelleni,joka taas eilen ei voinu pitää lupaustaan selvästä viikonlopusta ja läksi ovet paukkuen jonnekin..

Mä en jaksa olla se huono.
Mä en ole sellainen kuin sä haluat etkä sä voi musta parempaa tehdä.
Ehkä sä löydät sellaisen jostain muualta.
Mut en mä kestä kuulla jatkuvasti miten pas*a mä oon ja kaikinpuolin epäonnistunu yksilö.
En siivoo ennen kuin on pakko, en tee ruokaa jos vaan millään voin sen välttää,
en tästä mihinkään muutu eikä musta tuu ahkerampaa ja ihanampaa.
Mä haluaisin että sä joskus haluaisit olla viikonlopun omasta tahdostas kotona. Joskus.
Selvinpäin. Joskus.
Mä haluaisin että sä et vaatis multa koko ajan,etkä haukkuis enää.
Mä haluaisin että sä pitäisit lupauksesi.
Mä haluaisin että me voitas puhua näistä asioista kunnolla.
Mut sä et,
sä vaan huudat,
ja haukut.
Ja pilkkaat kaikin tavoin vaikka lapset näkee.
Jä lähdet etsimään parempaa.
En tiedä haluanko sua enää tänne vaikka lapset kyselee...

Sä et välttämättä ole huono, ehkä olet vaan huono miehellesi. Jos saisit mieheltä ehdotonta rakkautta ja huolenpitoa, huomiota ja välittämistä, olisit ehkä aivan eri ihminen. Tuollainen elämä imee ihmisestä mehut. Olet onneton. Sinulla on lapset, joista iloitset, mutta naisena olet horroksessa, lytätty, kylmä.
Minä pääsin irti samantyyppisestä suhteesta ja minusta tuli taas ihminen, olen elossa, onnellinen ja jopa parempi äiti. Ennen kaikki voimani ja huomioni meni miehen kanssa jankkaamiseen ja pahaan oloon. Sitten vihdoin tajusin että en voi yksin muuttaa asioita, siihen tarvitaan molempien 100% panostus.

just kuin mun elämästä tää teksti :( mut sen oon oppinu että MÄ en todellakaa ole se huono (vaikka mies kuinka yrittäs syyllistää joka nurkan takaa) niin se on ite joka sen pullon ottaa käteen ja sillä pilaa kaiken...omasta tahdosta... voimia!!!!

mun vanhasta elämästä.

kuules tyttönen, sun ei tarvi päästää sun lähelles ihmisiä jotka saa sut tuntemaan noin. kerää lähelles ihmisiä jotka saa sut tuntemaan itteks hyväksi ystäväksi, kauniiksi tai hauskaksi tai kaikeksi.

ei oo sun miehes tehtävä tehä sut onneliseksi, vaan sun! :hug:

Yhteistyössä