mä oon ihan sekasin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
ei sitten riitä se että rakentaminen kiristää välejä niin et ei siedä nähdä toista, eiei, täytyy viel ruveta laiharille ja lopettaa tupakan poltto :kieh:

toi paska mässää tos koko ajan ja ramppaa tupakilla ja mun tekis mieli katkoo siltä jalat ettei se pystyis hakee herkkuja tai käymää ulkona |O

lisäks se ärsyttää mua muutenkin 3x enemmän ku vaikka viime viikolla ja se on helvetin paljon se.

oli niin ihana mennä hermosavuille hengitteleen hetkeks ku alko palaa käpy, mut nyt :'(

|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

PepsiMaxi on hyvää ja sitä voi juoda vaikka on laihiksella ja siinä on kofeiinia joka on nikotiinin kaltaista, aktivoi samoja alueita aivoissa. Tosin en tiedä, voi olla pahempikin juttu, kun saa ärsykettä...

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kohta menny kolme lasillista valkkaria ja tekee niin saatanasti mieli tupakkaa!! |O |O |O |O

LisaMarie mä en tykkää limuista :x
enkä mistää makeasta :)

No mitä se mies sit mässää, jos ei makeaa, onko maailmassa jotain muutakin hyvää :saint:
Appelsiinit kuulema auttaa tupakan himoon. Olen kuullu kahden tupakoinnin lopettaneen sanovan niin!
Kohta sä huomaat, että kun on juonu, saa polttaa ja sitten seuraavaksi teilä on sauna jokapäivä, että saa saunakaljan jokapäivä ja voi polttaa...Joo, kannustavaa, mutta tuo Armas Urokseni on lopettanu ja aloittanu tupakoinnin noin 10 kertaa ja kaava on ollu aina sama...
No, tsemppiä kumminkin! Saat sisustettua sit taloa tupakasta säästyneillä rahoilla ja voit pitää aina tuoreita kukkia pöydällä =)

20egee menee jemmaan joka kuukausi, mä en ikinä oo ollu mikään himopolttaja, lähinnä viihde- ja iltapolttaja ja yks aski on kestäny mulla reilun viikon jos ei mitää ihmeempää oo ollu.
ajattelin sit että miks polttaa ees sitä vähää, mut alan olla sitä mieltä et ei tuu laiharista, parisuhteesta ja rakentamisesta mitää jos ei saa yhtä tupakkia illassa vetää |O

mies mässää poppareita |O ja söin toki itekin, en mä nyt millää rääkkidieetillä ole, mut silti :headwall:
sitrushedelmiä en voi syödä :snotty:

Yhteistyössä