Mä oon laiska! Keksikää mulle tekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv38+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv38+

Vieras
Mulla on kyllä nyt niin saamaton olo kun oon ruvennu oikeen miettimään...

Oon kaikki viime päivät istunu kotona tylsistymässä. Lenkillä oon yrittäny sillon tällön käydä mutta se on hankalaa kun rupee selkää särkemään ja meinaan melkeen aina liukastuakin, jotenki tuntuu tasapaino huonontuneen tän pötsin kans. Muuutenkin tää maha tuntuu olevan niin tiellä, ettei oo kiinnostanu oikeen mihinkään lähteä. Ja kaikki kaveritkin on töissä päivisin kun mä taas olen äitiyslomalla. Iltasin sitten joskus oon käyny kylässä tai joku kaveri käynyt täällä, tai sitten oon vaan kotona ja esim leivon.

Laskettuun aikaan on vähän yli viikko ja suunnilleen kaikki vauvan tarvikkeet on hankittu ja paikallaan, sairaalakassit pakattuna, vauvanvaatteet pestynä jne.

Mä en oo muuta tänäänkään tehnyt kun tiskannut, pyyhkinyt vähän pölyjä ja istunut sohvalla kattomassa tv:tä ja koneella!
Onko kellään muulla samanlaista oloa että loppuraskaudessa yhtäkkiä tuntuu ettei oo mitään tekemistä ja ahistaa kun tuntee ittensä niin laiskaksi, kun ei tee mitään muuta kuin on?

Keksikää mulle jotain tekemistä :(

Miksi pitäis olla ahkera koko ajan? Pidätkö lukemisesta vaikka? Tee sitä mitä mielesi tekee, vaikka istut netissä koko päivän :D
Pakosta ehtii olla sitten kiirekin, kun vauva syntyy. Mikset siis nauttisi tästä ajasta nyt.

No mulla vaan on jotenkin ahdistava olo siitä etten tee mitään ja istun sisällä kaikki päivät :D Yritän kyllä miettiä sitäkin että kohta on kyllä ihan riittävästi tekemistä kun vauva syntyy, mutta silti aina ahdistaa jos en oo tehnyt mitään :/

No mulla vaan on jotenkin ahdistava olo siitä etten tee mitään ja istun sisällä kaikki päivät :D Yritän kyllä miettiä sitäkin että kohta on kyllä ihan riittävästi tekemistä kun vauva syntyy, mutta silti aina ahdistaa jos en oo tehnyt mitään :/

Sanon sulle painavan sanan tai kaksi: Unohda syyllisyys! =)
Taidat olla elämässäs sellainen tehonainen, joka häärää ja saa aikaseksi vaikka mitä ;). Synnytystä ajatellen ei kannata edes siitä stressata, ettei tee mitään. Jos tajusit ;).
Suosittelen lämpimästi jotain mukaansa tempaavaa kirjaa/kirjoja. Aika kuluu ja saat rytmiä päivään. Välissä tietty teet pikkasen lenkin ulkona ja syöt hyvin. Ja taas kirjan pariin =)

Sanon sulle painavan sanan tai kaksi: Unohda syyllisyys! =)
Taidat olla elämässäs sellainen tehonainen, joka häärää ja saa aikaseksi vaikka mitä ;). Synnytystä ajatellen ei kannata edes siitä stressata, ettei tee mitään. Jos tajusit ;).
Suosittelen lämpimästi jotain mukaansa tempaavaa kirjaa/kirjoja. Aika kuluu ja saat rytmiä päivään. Välissä tietty teet pikkasen lenkin ulkona ja syöt hyvin. Ja taas kirjan pariin =)

Noh, en mä nyt itteäni mikskään tehonaiseksi sanois :D Yleensäkin oon ollu vähän laiska, mutta nyt muuten on sitte viime aikoina tullut hirveesti järjesteltyä vauvan tarvikkeita ja osteltua kaikenlaista, muuttokin oli jne.. Niin nyt yhtäkkiä kun ei ole mitään tekemistä, tuntuu niin oudolta :)

Jos tekemistä haluat, niin leivo pakkaseen jotain pullaa, kakkua tai tee ruokaa valmiiksi pakkaseen. Onpa sitten pakkasesta ottaa jos nälkä iskee tai vieraita saapuu vauvaa katsomaan.

Yhteistyössä