Mutta en osaa päättää ottaisko päikkärit vai yrittäiskö vaan keksiä kaikkee puuhaa.. Pihaa pitäs haravoida ja siivoilla ja ikkunat pitäs pestä....
Mutta mua väsyttää niin että silmät luppaa ja leuat meinaa revetä kun haukotuttaa.
Oon nukkunu koko viikonlopun tosi huonosti kun olin kipeenä ja meinannu henkee saada.. Eilen sit oli pakko kattoo se holiday-leffa loppuun ( :headwall: ) ja kello on varmaan ollu puol yks ennenkun sain unta.. Ja herätysfuckingkello soi aamulla 5.45 :xmas:
Luojalle kiitos että mulla on vaan yksi lapsi ja sekin jo kouluikänen, voin nukkua jos haluan
MUTTA kun päikkärit ei sovi mulle. En pysty kertakaikkiaan nukkumaan 15-30 minuuttia, en saa itseäni hereille ennenkun oon nukkunu sen 45min-tunnin ja sit oon ihan tokkurassa ja kiukkunen loppupäivän... :xmas:
Kahvia en pysty enää juomaan, muuten tulee vatsahaava....!
TAKKUAAAAAA.... |O
Mutta mua väsyttää niin että silmät luppaa ja leuat meinaa revetä kun haukotuttaa.
Oon nukkunu koko viikonlopun tosi huonosti kun olin kipeenä ja meinannu henkee saada.. Eilen sit oli pakko kattoo se holiday-leffa loppuun ( :headwall: ) ja kello on varmaan ollu puol yks ennenkun sain unta.. Ja herätysfuckingkello soi aamulla 5.45 :xmas:
Luojalle kiitos että mulla on vaan yksi lapsi ja sekin jo kouluikänen, voin nukkua jos haluan
Kahvia en pysty enää juomaan, muuten tulee vatsahaava....!
TAKKUAAAAAA.... |O