Mä oon NIIIIIIN kypsä lapsen kavereihin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti väsynyt

Vieras
Hemmetti jatkuvasti ne norkoo täällä meillä,sotkee lapsen huoneen mutta kukaan ei siivoo jälkiään,sitten kyllä hyvällä mielellä istuvat meidän ruokapöydässä syömässä!!!Voi kananvit.tu et oon kypsä!!!
Tänään olin sit ihan kamalan ilkeä.Kaikki halus lettuja ja minä kilttinä tein,sanoin lapsille että menee siivoo sotkut ni saavat tulla syömään.Ketään ei siivonnut mut eipä ketään kyllä saanut lettujakaan.Nälissään saivat mennä kotiin.
En mä viitti täällä pitää 5 tähden hotellia kuitenkaan,en jaksa.Ensin töissä itse ja sit pieni kaksio täys kiljuvia ja sotkevia lapsia,niitäkö pitäs sit paapoo ja palkita...perhana en jaksa enää!!

No joo, ei olis meiltäkään lettuja herunu sillä käytöksellä. Pistät jatkossa saman säännön, syömään voi tulla kun sotkut on siivottu. Minkä ikäisiä kaverit on?

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
No joo, ei olis meiltäkään lettuja herunu sillä käytöksellä. Pistät jatkossa saman säännön, syömään voi tulla kun sotkut on siivottu. Minkä ikäisiä kaverit on?

Ei ne ole kuin sen 8 v(kakksoluokkalaisia) mutta silti...kyllä tuon ikästen kuuluu jo osata siivota omat leikit pois.Tuntuu vaan tosi turhalta kun itse aina kehotan lastani siivoamaan vierailessa omat leikit pois..
Nyt mulla on kamalan huono mieli,oon ilkee ja kamala äiti.

Meillä on aina ollut sääntönä lasten kavereiden kanssa että jäljet siivotaan huolella kun on leikittykin. Olen eräänkin kerran käynyt naapurissa sanomassa että lapsi tulee nyt vähän myöhässä mutta kaikki on vielä levällään. Ja vanhemmat ovat ottaneet asian ihan ok.

Enkä ole ruokkinut lasten kavereita säännöllisesti, vain silloin tällöin jos vanhempien kanssa on sovittu niin.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti väsynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:

Ei ne ole kuin sen 8 v(kakksoluokkalaisia) mutta silti...kyllä tuon ikästen kuuluu jo osata siivota omat leikit pois.Tuntuu vaan tosi turhalta kun itse aina kehotan lastani siivoamaan vierailessa omat leikit pois..
Nyt mulla on kamalan huono mieli,oon ilkee ja kamala äiti.

et sä ole ilkeä. Kyllä jo tuon ikäisten pitäisi osata käytöstapoja.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Eiks niille voi sanoa, ettei nyt voi tulla?
voi tietty,mut jotenkin oon vaan jaksanut.Tänää se mitta sit tais tulla täyteen,oon niin väsynyt että päässä heittää..kaikki mitä sanon tulee karjumisena tai tiuskimisena pihalle...
Sanoin jo lapselle että huomenna ei tule yhtään kaveria meille,mulla täytyy olla vähän omaakin rauhaa...
En ees ymmärrä miks kaikki meil aina viihtyy,miks mun lapsi ei vois viettää aikaa niil kavereillaan välillä...
Nyt saa oikeesti olla taukoo et meil ei tuu ketään..

ja tuon ikäiset on hyviä ottamaan kaiken palvelun vastaan, jos teillä ei ole tarvinnut ennenkään siivota niin5tähteä odottavat aina. Pistä vekarat kuriin vaan!!!! oma koti on aina oma koti!

Yhteistyössä