mä oon niin huono kyläilijä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
:ashamed:

varsinkin kummipoikien näkeminen jäänyt tosi vähälle kun mä en jaksa käydä missään enää arki-iltaisin töiden jälkeen..
pääsen yleensä klo17-17.30 ja kauheella hopulla hakeen lapsi hoidosta, ehkä kauppaan, lapsi katsoo lastenohjelmia, minä teen ruokaa, syödään jne ja sit kello onkin jo nukkumaanmeno... :/ ja viikonloput tulee sitten tehtyä tätä omaa taloo valmiimmaks.. elämä tuntuu niin hektiseltä. onneks mun ystävät ja kummilasten vanhemmat sen ymmärtää, mutta silti todella huono omatunto..

tämäkin tuli taas mieleeni kun saan yhden kummipoikasen tänään kylään meille, näinpäin mulle sopii paremmin kun voin sit samalla hoitaa vapaapäivän hommat eli pyykkäykset sun muut :)

Mä oon ihan samanlainen, poikkeuksena että olen hoitovapaalla vielä. Tuntuu että ne päivät vaan menee kun lapsen kanssa touhuaa ja pitää niistä rutiineista kiinni ettei elämä mee ihan sekasin. Illat ollaankin sit vaan kotona kun mies tulee töistä ja vkonloput halutaan olla perheen kesken kun arkisin on niin vähän yhteistä aikaa, tylsää. Siinä kyllä kodin ulkopuoliset ihmissuhteet kärsii mut tärkeysjärjestys on meillä tämä.

Uusimmat

Yhteistyössä