mä en jaksa... klo 4.10 alkoi taas itku... sitten huuto, sitten hysteerinen kirkuna jonka seurauksena noustiin sitten lopulta ylös...
tää on ihan älytöntä, ei vastaa että mikä on, huutaa vaan.. huutaa äitiä vaikka mä oon siinä ihan vieressä.. jos laulan niin huutaa ettei saa laulaa, jos kosken niin huutaa ettei saa koskea, jos koitan ottaa syliin huutaa enemmän.. sitten huutaa kun ei ole sylissä, sitten se onkin yhtä ÄITIIISYKKYYNÄITIIHALIII huutoa.. ei toivoakaan että asettuis takas nukkumaan.. jos kannan alakertaan huutaa että haluaa takas yläkertaan, omaan sänkyyn mutta äidin viereen..
mä laitan valot kokonaan päälle ja varmistan että jätkä on hereillä, tarjoan vettä ja puhun rauhallisella äänellä... koitan selittää että on yö, yöllä nukutaan, yöllä ei huudeta eikä karjuta kun muut herää.. mä olen tänäkin yönä halittanut varmaan 10 kertaa että ei se ole edes siitä kiinni... ilalla halitellaan ja suukotellaan että varmasti hellyyttä saa...
nyt tän toisen huudon kohdalla se meni ihan järkyttäväks..
huuto alkoi, menin huoneeseen, koitin rauhoitella, kysyä että mikä on.. huuto yltyi ja koitin halia tarjota vettä, ei vaikutusta... sitte mä en enää jaksanut joten totesin (jätkä oli siis silmät auki ja hereillä) että jos ei kerro mikä on hätänä niin mä menen omaan sänkyyn... (ihan vaan ajattelin koittaa auttaisko...) ei auttanut, kannoin sen meidän sänkyyn ja sitte alkoi se hysteerinen huuto, raivoisa riehuminen... ja totesin miehelle etti tää nyt enää toimi, ei tää voi olla näin että mun pitää pomppia ton metrisen pillinmukaan kokoyön, millon yks hali, yks suukko, vielä tilkka vettä, kaiken koitan ja mikään ei tehoa.. joten kun kerran jätkä oli hereillä niin kannoin alakertaan ja sanoin että nyt pitää rauhoittua, että mä en halittele ennenkuin on rauhoittunut... raivoisa tasajalkaa pomppiminen ja huuto, itku.. kunnes lopulta suostui rauhoittumaan ja sitten halittiin (mä siis olin kokoajan lähellä ja juttelin rauhallisella äänellä) mutta sitten tapahtuikin ylläri käänne... se aloitti saman raivoamisen ja itkun koska halusi vihreän traktorin |O nyt on hiljaista... asiat juteltu aj sovittu... ja mä oon totaalisen väsy ja loppu.. ja nukkumaanhan mä en enää tota laita...