Mä oon niin ruma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Eilen oli sokkotrehvit. Mies oli paikalla n.10min, kun sanoi että pitää lähteä käväsemään kaupassa maalia, että ehtii, tulee ihan kohta. No ei tullut ollenkaan takasin.

Mä oon sitten vaan niiiin ruma! Ekat ja varmasti kyllä vikat sokkotreffit! Johtuu kyllä varmaan siitä ku oon niin lihava :/

Sun pitää saada olla oma itsesi, jos se ei kelpaa jollekin niin sitten kohautat olkias ja jatkat matkaa. Aika raukkamaista siltä mieheltä, älä anna sellaisen latistaa itsetuntoa.

olitteko ennen tapaamista puhuneet ulkonäöstä, vaihtaneet kuvia?? ja jos oikeasti olet ylipainoinen niin olitko asiasta maininnut... toki mies ois rehellisesti voinut sanoa että tää ei nyt nappaa eikä vain häipyä... mutta sokkotreffeissä on aina tuo "nolaamisen" vaara jos ei ole antanut oikeaa kuvaa itsestään, tai ei ole ennen treffejä tutustunut yhtään

Tuli vielä mieleen, että pelkäsköhän se sua?

Mä muistan tasan kerran tehneeni niin, että ensimmäistä kertaa tapaamani mies lähti ostamaan kioskista jotain, mä sanoin odottavani ulkopuolella, mutta otin jalat alleni heti, kun äijä oli kioskissa! Pelkäsin sitä heppua ihan sairaasti. (Tapahtui viime vuosituhannella!)

Yhteistyössä