Mä oon niin surullinen ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
kerroin täällä eilen kun mummo nyt joutui teholle.tänään kävin katsomassa ja kun lähdin ei itkusta meinanut tulla loppua.paranee kyllä mutta sanoivat että mummoni on kyllä nin iäkäs ettei suuria toiveita voi tietenkään antaa..tää on julmaa..tää on kamala..tekis mieli vaan itkeä kokoajan, onneksi lapsi on päikkäreillä niin voi vähän pahempia höyryjä päästää :(. aika tokkurassa oli, selvää sain sen verran että oli kiire hänellä kotiin..(dementoitunut)..tunnisti minut ja selkeesti ilahtui kyllä.kamala oli vaan äkkiä käydä siellä kun lääkärit sanoivat että pitää antaa levätä, mä olisin voinut sinne jäädä vaikka kokopäiväksi :'( :'( muoks..tänään ne siirtää sen tonne kaupungin sairaalaan, jossa paljon huonompi hoito kuin keskuksessa.. :(

:hug: Itke surusi ulos..
Vaikka kuin tietää, että isovanhemmat eivät ole täällä ikuisesti, niin silti se on niin riipaisevaa, kun totuus "läiskäistään" päin kasvoja, että sen rakkaan ihmisen aika voi tosiaan olla vähissä! Toivottavasti mummu vielä toipuu!
Mut mummulasi on ihana osa, kun ympärillä on ihmisiä jotka välittävät/rakastavat!!
:hug:

Tiedän tunteen:( Mulla kävi vain niin etten ehtinyt/päässyt käydä katsomassa mummoa 6kk.ennenkuin kuoli:( Kun kerrankin ois ollut mahd. niin taas mummon takia ei voinut mennä häntä katsomaan kun hänellä joku , ettei saanut käydä vieraita. Mummosta jäi silleen hyvät muistot vaikka en nähnytkään häntä enää "pahimmillaan". Mutta silti syyllisyys on toisaalta taas kova kun ei nähty 6kk.......

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän tunteen:( Mulla kävi vain niin etten ehtinyt/päässyt käydä katsomassa mummoa 6kk.ennenkuin kuoli:( Kun kerrankin ois ollut mahd. niin taas mummon takia ei voinut mennä häntä katsomaan kun hänellä joku , ettei saanut käydä vieraita. Mummosta jäi silleen hyvät muistot vaikka en nähnytkään häntä enää "pahimmillaan". Mutta silti syyllisyys on toisaalta taas kova kun ei nähty 6kk.......

niin ja mummoni oli 91v. kuollessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Minkä ikäinen sun mummo on?
Voimia ja hali, rankkaa varmasti on :hug:

92..5..vuotta sitten hän oli vielä elämää täynnä ja kun joutui toiseen vanhainkotiin ..virikkeet loppuivat (joutui jalkojensa takia kun tarvitsi enempi apua) niin meni tosi nopeasti huonoon kuntoon..nykyisestä vanhainkodista siirsivät sairaalaan kun dementoitui (heillä ei resurssit riittäneet vahtimaan) ja sairaalassa kävi sitten näin :(

niin ja mummoni oli 91v. kuollessaan.

mä näin toisen mummon pahimmillaan..kävin 2kertaa päivässä 6kk ajan sairaalassa, se oli vaikeaa aikaa..niin kamalaa. nyt kun tämä mummo joutui ..niin olen halunnut säilyttää hyvät muistot ja jotenkin käyminen siirtynyt..nyt oli mentävä kun kuulin että teholla..ja olen ihan rikki