mä oon niin toivoton ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tuu mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tuu mitään

Vieras
kai se on niin että mä olen jotenkin vajaa kun en saa loppuun suoritettua edes yhtä merkonomin tutkintoa vaikka sen pitäis olla niin helppoa että älykääpiökin sen suorittaa(ainakin mun läheisteni mukaan)...

mä en kohta jaksa enää tää on niin iso kivi mun sydämen päälle että se kohta tappaa mut... :(

et ole todellakaan toivoton. paljonko sinulta puuttuu? oletko varma, että olet oikealla alalla? jos asia ei sinua kiinnosta, niin voi tuntua hankalalta sen vuoksi. ei meistä kaikista ole kaikkeen. anna itsellesi vähän armoa ja aikaa. mieti myös muita väyliä.

pari kurssia ja opinnäytetyö puuttuu. Eipä tuo ala ollut mikään unelma juttu alusta lähtienkään. oli pakko vaan valita se kun ei muutakaan ollut sillon 16-vuotiaana. Nyt oon jo 27v. onhan tuossa välissä syntynyt kaksi lasta, molempien kanssa ollut kotona se 3v, että en sentään oo 10-vuotta tuota yrittänyt loppuun suorittaa. Mutta kauan silti..

Vaikeahan sitä joskus on edes yrittää, varsinkin jos läheiset suhtautuu niin ilkeästi kuten ap:n lähipiiri. Sinuna en vain enää välittäisi noista kommenteista vaan miettisin, miksi en meinaa jaksaa.

Kahden lapsen kanssa arki on rankkaa joskus ja jos ei rankkaa niin puuduttavaa sitten. Mutta paljoa sinulla ei ole jäljellä, minä vain tekisin sen minkä voin ja osaan sen eteen että saisin paperit käteen.

Ja se mikä mua ärsyttää eniten on se että läheiset sanoo "kyllä me sua aina autetaan kaikessa". No sitten kun sitä apua pyytää sitä ei saakaan keksitään kaikenlaisia ihme syitä miksei just nyt voida auttaa. Samperi molemmat vanhemmat sekä veli merkonomeja eivätkä muka osaa auttaa... :/

Yhteistyössä