J
ja lopussa
Vieras
luulen sen johtuvan työttömyydestä ja siitä että kesken jääneet opinnot vaivaa. Tai en tiedä varmasti mistä tää olotila kumpuaa. Olisinko onnellisempi jos olisin töissä ja tienaisin? Ainakin jatkuva ahdistus siitä riittääkö rahat loppuisi. Saisin kokea olevan hyödyllinen ja jopa ehkä arvostettukin. Välillä taas huomaan haaveilevani äitiyslomasta yms. En tiedä jotenkin kaikki on niin sekavaa nyt... Ahdistaa oikein kunnolla!
Stressiäkin pukkaa kun yritän nyt suorittaa loppuun ne opinnot sivutoimisesti työnhaun ja työharjoittelun ohessa ja pää ei vaan tunnu pelaavan ja kaikki sujuu niin hitaasti. (kohta joku kysyy miksen opiskele päätoimisesti, niin en voi noista opinnoista saada opintotukea enää eli pakko olla työhakijana että saan edes työmarkkinatuen.) Olen jotenkin niin yksin näitten asioitten kanssa kukaan ei tue mua ei sitten millään... ei edes avopuoliso... ystäviä ei ole...
sukulaiset ei varmaan edes enää usko että minusta on suorittamaan opintoja loppuun saati työtä saamaan. Mä olen niin väsynyt