Mä oon niin v***n kyllästynyt tähän elämään!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin väsynyt "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin väsynyt "äiti"

Vieras
Elämä on pelkkää kakaroille karjumista,paskan siivousta, perse aukista pennin venytystä, vitutusta ,katkeruutta jne!!!!

Ainut ilon hetki on kun saa laittaa pään iltaisin tyynyyn!!!!

Peruisin kaiken jos olisi mahdollista!!!!

Olin samaa mieltä silloin kun olin kotona lasten kanssa, mutta sitten menin töihin ja nyt tuntuu, että on muutakin elämää ja olen saanut ihania ystäviä ja menoja joita odottaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Niin väsynyt "äiti":
Elämä on pelkkää kakaroille karjumista,paskan siivousta, perse aukista pennin venytystä, vitutusta ,katkeruutta jne!!!!

Ainut ilon hetki on kun saa laittaa pään iltaisin tyynyyn!!!!

Peruisin kaiken jos olisi mahdollista!!!!

Joo tiedän tunteen :(

En tiedä peruisinko siltikään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä olen etsinyt töitä pian vuoden, olen hakenut kaikkeen muuhun paitsi puhelinmyyntiin, solliinkaan en näköjään kelpaa!!!!

koulutus? Entäs kouluun meno? työmarkkinatuella? Oppisopimuksella?

Minusta kaikkein raskainta tuon jatkuvan siivouksen ja penninvenytyksen lisäksi on ainainen yksinolo ,tai lapset tietysti seurana 24/7... ja käyhän tuo mieskin joskus kääntymässä, mutta kun koko kaupungissa ei ole ketään kaveria :(

olen lähihoitaja, vanhuksiin erikoistunut, ei töitä täällä päin!!!työmarkkinatuella ei ole järkeä mennä töihin, 2 lapsen hoitomaksuihinhan ne menisi.

ai. Täällä on töitä vaikka muille jakaa

Alkuperäinen kirjoittaja zarian:
Minusta kaikkein raskainta tuon jatkuvan siivouksen ja penninvenytyksen lisäksi on ainainen yksinolo ,tai lapset tietysti seurana 24/7... ja käyhän tuo mieskin joskus kääntymässä, mutta kun koko kaupungissa ei ole ketään kaveria :(

no sanoppa muuta... ootkos sä sitten mistä päin jos vaikka oltais läheltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
olen lähihoitaja, vanhuksiin erikoistunut, ei töitä täällä päin!!!työmarkkinatuella ei ole järkeä mennä töihin, 2 lapsen hoitomaksuihinhan ne menisi.

ai. Täällä on töitä vaikka muille jakaa

olen sanonut miehelle että voisin muuttaa vaikka heti jonnekki isoon kaupunkiin töiden perässä mutta mies ei suostu...

Jos on "lahjoja" johonki hommaan nii ala tekeen pientä bisnestä itsenäisesti! Se pitää mielen virkeänä ja saat vähän rahaakin!
Ite oon nyt lomautettuna, ja aloin tekeen käsitöitä. Saa muutaman laskun maksettua niilläkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja zarian:

no sanoppa muuta... ootkos sä sitten mistä päin jos vaikka oltais läheltä?

Hyvinkäältä olen... Sinä?

Yhteistyössä