Mä oon niin väsynyt!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uneton

Vieras
Vauva 11kk on nukkunut yli kuukauden aivan älyttömän huonosti, herää yli kymmenen kertaa yössä itkemään ja tulee sitten tissille, kun ei muuten meinaa rauhoittua. NYt syödään kolmatta päivää kuuria korvatulehduksiin, joita on nyt ollu ihan peräkkäin kolme. Mies raivoaa mulle öisin, kun en meinaa kirveelläkään herätä siihen, kun vauva itkee jä mies on tuomassa sitä tissille. Päivisin voin aivan mielettömän huonosti (väsymys ilmenee mulla pahoinvointina, oksettaa koko ajan). Pahimmillaan vauva herää n. 30 kertaa yössä ja sitten on kärttyinen päivälläkin, kun on silloinkin väsynyt :| Tuntuu, että pian sekoaa. Päivällä ei voi nukkua, kun on isompiakin lapsia, jotka ei päikkäreitä nuku, ja yökylään vauvaa ei voi viedä, koska ei huoli pulloa eikä kuppia, ainoastaan rintaa.

teette nyt viikonloppuna niin että mies hoitaa lapset, sinä nukut koko päivän ja sanot miehelle, että ainoa syy miksi saa sinua vähääkään herättää, on imetys. sulla sekoo pää jollet saa nukuttua. mies ulos hiekkalaatikolle lasten kanssa ja vauva vaunuihin nukkumaan.

Mieluummin nousisin pariksi tunniksi vauvan kanssa valvomaan, kuin että vauva herää 10-30 kertaa yössä huutamaan, aina kun saa unenpäästä kiinni, niin joutuu taas herätä. Ei ollenkaan saa "kunnon" unta. Sitte mä oon niin huono nukkumaan ja ottamaan rennosti päivällä, etten pysty huilaamaan vaikka saisinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri:
3 peräkkäistä korvtulehdusta ja alle 1-vuotiaana kannattaa tutkia jo vähän tarkemmin, putkitetaanko tuon ikäisiä? Joisiko tuo pillilä?

putkitetaan mutta niitä tulehduksia pitää olla enemmän