Mä oon niin vihanen että pää räjähtää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Oon aina halunnut oman omenapuun ja tänä keväänä sellainen ostettiin ja istutettiin meidän pihalle (rivarin takapihalle siis), eilen illalla/viime yönä/tänä aamuna joku saatanan ääliö on käynyt repimässä sen ihan vinoon ja ottanut sen "pupusuojan" siitä pois.
V*ttu kun v*tuttaa ja ällöttää että joku on hiippaillut meidän pihalla ja pelottaa että nyt mun puu kuoli kokonaan :(
Naapureiden istutuksiin ei ole koskettu.

Ei oo iso murhe ei mutta mä oon nyt niin vihanen että tekis mieli ampuu kuka ikinä syyllinen onkin.

Oletko ihan varma että se tekijä on ollu ihminen? :) Tuli mieleen että oisko joku eläin voinu tehä tuhojaan... osanottoni joka tapauksessa, ymmärrän ärsytyksesi!! :D :)

[QUOTE="sally";23771712]Oletko ihan varma että se tekijä on ollu ihminen? :) Tuli mieleen että oisko joku eläin voinu tehä tuhojaan... osanottoni joka tapauksessa, ymmärrän ärsytyksesi!! :D :)[/QUOTE]

No kun siinä oli sellainen lieriömäinen suoja varressa alhaalla mikä on pitänyt kai leikata(?) irti? Meidän metsässä on kyykäärmeitä, kettuja, pupuja ja hirviä mutta ei kai niistä osaa käyttää työkaluja?
Helevetti, aloitan ympärivuorokautisen valvonnan silmä kiinni ikkunassa. Oikeesti mä kihisen kiukusta ja mies vaan nauraa että mä nyt vähän ylireagoin (mitään en myönnä...)

multa syötiin tulppaanit penkista. Hiiri tai joku purru varret poikki ja vielä oli raahannut samaan kasaan kukkapenkin laitalaudan alle. Oisko teille tuhoja tehnyt linnut, orava? Mäkin eka aattelin että joku katkera naapuri :D

multa syötiin tulppaanit penkista. Hiiri tai joku purru varret poikki ja vielä oli raahannut samaan kasaan kukkapenkin laitalaudan alle. Oisko teille tuhoja tehnyt linnut, orava? Mäkin eka aattelin että joku katkera naapuri :D

:D

En mä tajua, luulis jos joku ois halunnu pahaa tehdä niin ois repinyt koko puun irti, asutaan ihan tienvieressä, liekö joku ohikulkija tarvinnut sellaista suojaa ja napannut mukaansa? :kieh:

Yhteistyössä