Leijonat voitti eilen sen matsin!? Mä menin nukkumaan tilanteessa 3-1 Tsekki johti. Äsken kattoin tuolta is:n sivuilta, että Suomi voitti 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Se eka erä oli tosi surkee näytös Leijonilta, mutta hyvä, jos heräsivät pelaamaan kunnolla. Ja kerrankin näin päin. Muistelee Suomi-Ruotsi peliä, jossa johdettiin reilusti ja sitten Ruåtti tuli ja meni ohi :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Se eka erä oli tosi surkee näytös Leijonilta, mutta hyvä, jos heräsivät pelaamaan kunnolla. Ja kerrankin näin päin. Muistelee Suomi-Ruotsi peliä, jossa johdettiin reilusti ja sitten Ruåtti tuli ja meni ohi :headwall: :headwall: :headwall:
5-1 tilanteesta 5-6 häviöön. Sitä nöyryytystä mä en ikinä unohda.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Se eka erä oli tosi surkee näytös Leijonilta, mutta hyvä, jos heräsivät pelaamaan kunnolla. Ja kerrankin näin päin. Muistelee Suomi-Ruotsi peliä, jossa johdettiin reilusti ja sitten Ruåtti tuli ja meni ohi :headwall: :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja huomenna vastassa Slovakia.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä odotan mielenkiinnolla sitä maanantaista kanada-peliä. Ne pojat on suorastaan murskaavassa vedossa... :|
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä odotan mielenkiinnolla sitä maanantaista kanada-peliä. Ne pojat on suorastaan murskaavassa vedossa... :|