mä oon ollu kipee torstaista asti ja mies on mennyt viimeset 5 iltaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkettää

Vieras
oon kökkiny yksin kotona.
reilua?

menemisellä en tarkota ryyppäämistä tai rällästämistä, mutta nähny kavereita, harrastanu, käyny kaljalla...

äsken sen puhelin soi ja mies sit kysy et saisko hän mennä kaljalla käymään serkkunsa kanssa? sanoin että en mä sua estää voi, mutta sinuna miettisin hieman miten paljon oot menny ja kuka on täällä 4seinän sisällä ollu kohta viikon yksin illat.
eipä miettiny vaan lähti.

onko täällä ketään yhtä tyhmää kun minä joka on ottanu tollasen miehen joka "jättää yksin" jatkuvasti?

Ööö.... mitä miehen sit pitäis tehdä? Ei se ole kipeä eikä se oo sen syy et sä oot kipeä. Kai sitä saa normaalia elämää elää vaikka puoliso oliskin 'kipee'.

Ööö.... mitä miehen sit pitäis tehdä? Ei se ole kipeä eikä se oo sen syy et sä oot kipeä. Kai sitä saa normaalia elämää elää vaikka puoliso oliskin 'kipee'.

siitähän ei nyt ollenkaan olekaan kyse. vaan siitä, että kai sitä nyt vois olla edes yhden tai kaksi iltaa mun kanssa kotona pitämässä mulle seuraa.. katsottais vaikka leffaa tms.. kun kuitenkin saa mennä niin ei pitäis olla paljon pyydetty...?

Jeps... Ja ukkoos varmaan kiinnostaa kattoo leffoja himassa ja kuunnella sun voivotusta, kuinka kipee oot. Kyl miekin menisin mielummin liikkeellä

mistä päättelit että mä täällä vaan voivottelisin? ei se nyt mikään maailmanuutinen ole et ihminen on kipee, jokainen on joskus kipee eikä se siitä voivottelemalla parane.
ei oo pakko just leffoja katsoa, mutta olis musta tosi kiva jos se olis mullekin välillä seurana..
mua hieman ahdistaa tää sisälläolo ja seura olis ihan kiva kun ei oikein viitsi ketään kyläänkään pyytää..
onko siinä jotain väärää että haluaa olla puolisonsa kanssa...?
paha mielihän täällä vaan tulee.

no jos sun ei tartte lapsia hoitaa, niin eiköhän aikuinen (?) ihminen pärjää ihan ittekseenkin, varsinkin, jos on sen kuntoinen, että jaksaa koneella olla.
Eli mua ei haittais...jos olisin vaan ittekseni. Meillä on neljä lasta, ja jos mä olisin kipeenä ja lapset ei, silloin kaipaisin miestä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja itkettää;23205139:
siitähän ei nyt ollenkaan olekaan kyse. vaan siitä, että kai sitä nyt vois olla edes yhden tai kaksi iltaa mun kanssa kotona pitämässä mulle seuraa.. katsottais vaikka leffaa tms.. kun kuitenkin saa mennä niin ei pitäis olla paljon pyydetty...?

No, sano sille, että tuo töistä tullessaan pitsat ja jonkin leffan, niin eiköhän siitä ymmärrä jääda kotiin sun kanssa edes yhdeksi illaksi

Yhteistyössä