Mä oon paska äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Tai ainakin hyvin väsynyt, henkisesti. Viimeaikoina on tapahtunut kaikenlaista kurjaa, pesukne hajos, huoltoyhtiöstä eivät olleet toimittaneet sitä lappua et kone on korjauskelvoton, vakuutusyhtiölle, ja vieläkään en oo koneesta kuullut mitään. Kone on ollu rikki jo yli kuukauden.
Joku oli kolhinu (eksän) mun autoo, takapuskuri rikki...
Pikkulikka hukas silmälasinsa, jonnekkin päin kotia, mutta tuntuu et ne on kadonnu ku tuhka tuuleen...
Mulla ei oo ollu omaa aikaa pitkään aikaan. Eksällä hektiset hetket töissä, ja on ottanu lapsia tosi vähän. Ja sen kerran ku lapset oli siellä, mulle tuli duunin takia niin tiukat aikataulut etten ehtiny olla omissa oloissani.
Eilen lasten famu ois vieny ne serkkulikan synttäreille, siinä oisin saanu sen parin tunnin vapaan jota kaipaan. Mutta, tytöt on kipeitä, ja poika vaan pääs.
Ja kaiken tän keskellä, mulla rakoilee mielenterveys... Koitan olla purkamatta pahaa tuulta lapsiin, mutta niiden ainainen vinkuna ja kitinä saa mun pään hajoiemaan, vaikka kuinka koitan säilyttää itsehillinnän.

Anteeksi pitkä purkaus, mutta jonnekkin pitää pästä valittamaan, ennenku paine päässä kasvaa liian isoksi. Kiitos jos jaksoit lukea.

eikös se famu vois ottaa tänään lapsia vähäksi aikaa? vai ovatko hirveän kipeitä?
Aattelin että jos vähän nuhaa tms. niin voishan silti mennä hetkeksi mummun kanssa pihalle,että saisit levätä hetken

:hug:

kaikki p**ka kaatuu yleensä yhellä kertaa niskaan ei siinä auta kun ajatella positiivisesti pohjalta ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin.joskus kun tuntuu siltä että seinät kaatuu päälle lähden kunnon lenkille koirien kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja hali:
Nyt haet apua niin selviät varmasti!!

Mistäs mä apua nyt yhtäkkiä saisin?
Tää kyl helpottaa, kunhan taas saan sen hetken itselleni, sitä vaan odotellessa oli pakko purkaa ennenku lanttu halkee...

tukiverkolta ? srk? sos.toimisto? ystäviltä?

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Voisitko kertoa tilanteen esim. tälle famulle (tai jos löytyy muita läheisiä ) ihan avoimesti ja pyytää apua hetkeksi. Pienikin breikki voisi helpottaa.. Voimia :hug:

Joo, kyl mä vihjasin niille et lapset vois tulla kyläilee joku päivä tarhan jälkeen... Niilläkin on omat työnsä, ja miehen veli just eros naisestaan ja muutti sinne, eli ei niilläkään just nyt olle helppo tilanne.
Eksälle laitoin just viestiä tilantesta, tiedän et se auttaa jos voi, mutta sillä on työnsä kanssa tosi kiire just nyt.
Mun äiti taasen on kipeä. Siinä se mun tukiverkko onkin.

Mä kun aikasemmin ajattelin et työt tois mulle sitä "hermolepoa"... Mutta kun siellä on terroristipomo, niin se ahdistaa vaan lisää.

Miks muuten kaikki p*ska tapahtuu aina samaan aikaan?

Yhteistyössä