Mä oon RIKAS!!!!!!!!!!!!!!! JEE!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
mulla oli 5päivää ja sain plussaa 200e. Sulla taisi olla 6 päivää. Tosin mun rahat meni jo jouluna :)

Munkin mielestä 100 euroa kirppikseltä on kyllä paljon :o Mä en kyllä koskaan kehtaa pyytää mistään juuri mitään vaikka pitäs..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mä oon iloinen, että sain kaapit tyhjäksi, juuri mitään ei tarvinnut tuoda takasin. Ja toivon, että koskaan en ihan niin idiootti ole, että 100? en pidä minään, surullista.

Satanen on iso raha, pakko peesiä tota. Ja hehkuttaa, ku saa nähdä miten itsellä käy.. kaapit pitäs saada tyhjäksi ja äljäke on viemässä ekaa satsia myyntiin :D Toivottavasti saadaan kiertoon, ettei tartte takas raahata :kieh:

Miten muuten sun se "saa ottaa"-idea meni? Mä mietin ensi kerralle tuota kanssa!
Ja hei siis mulla ei ole sitä 200e enää, se meni kaikki jouluna.. Mutta niin mä sen laskinkin, että kirppiksellä tienaan joulurahat ja putkeen meni.

Mutta sulla on nyt sitten alerahaa kivasti, hieno juttu!

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Miten muuten sun se "saa ottaa"-idea meni? Mä mietin ensi kerralle tuota kanssa!
Ja hei siis mulla ei ole sitä 200e enää, se meni kaikki jouluna.. Mutta niin mä sen laskinkin, että kirppiksellä tienaan joulurahat ja putkeen meni.

Mutta sulla on nyt sitten alerahaa kivasti, hieno juttu!

Se meni hyvin, piti yks pussillinen tuoda takas, ja huomenna vien sen kierrätykseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
tooosi vähän :D meillä jäi käteen n.200-250 per viikko 4viikon ajan :p

Mä oon iloinen, että sain kaapit tyhjäksi, juuri mitään ei tarvinnut tuoda takasin. Ja toivon, että koskaan en ihan niin idiootti ole, että 100? en pidä minään, surullista.

:laugh:

Yhteistyössä