Mä oon sairaan inhottava miehelleni!! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahoillaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahoillaan

Vieras
Haukun, ivaan, pilkkaan ja mollaan sitä JATKUVASTI. Harvoin päästän suustani sellaista lausetta, jossa en morkkaisi häntä. Milloin hän ei osaa tehdä jotain oikein, milloin hän on muuten vain idiootti.

Hän on kuitenkin aivan mahtava ja ihana mies, ja minä vaan haukun. :headwall: En tiedä, että olenko mä jotenkin sairas vai mikä vi**u mua vaivaa, kun olen niin inhottava rakkaalle ihmiselle.

Jopa hänen syntymäpäivänään haukuin häntä, enkö jumalauta edes sitä päivää voinut pitää suutani kiinni ja olla ihana!!!!

Minussa on vähän samaa vikaa. En aina ymmärrä, miten tuo mies minua vielä jaksaa katella ja jopa rakastaa...puran kaiken pahan oloni häneen ja hän vain jaksaa tykätä minusta...:ashamed: :ashamed: Tosin sanon kyllä kaiken hyvänkin hänelle, mitä ikinä mieleen tulee...ja osaan pitää häntä myös hyvänä...mutta siltikin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
Minussa on vähän samaa vikaa. En aina ymmärrä, miten tuo mies minua vielä jaksaa katella ja jopa rakastaa...puran kaiken pahan oloni häneen ja hän vain jaksaa tykätä minusta...:ashamed: :ashamed: Tosin sanon kyllä kaiken hyvänkin hänelle, mitä ikinä mieleen tulee...ja osaan pitää häntä myös hyvänä...mutta siltikin.

Juuri näin myös meillä.
Mutta ei se hyvänä pitäminen ja mukavana oleminen taida hyvittää sitä kakkaa, mitä suollan miehen niskaan. :(

On miehessäkin vikaa, toisinaan sanon ihan aiheestakin. Mutta siis suurimmaksi osaksi haukun ihan turhasta, syyttä.

Yhteistyössä