Mä oon seonnut, mutta en jaksa tehdä asialle mitääN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
En tiedä mikä mulla on, suututin miehen ja äitin jostain syystä, siis ne syyt on mulle todellisia, vaikka ne ei ehkä oikeesti ole isoja juttuja!
Sit mä oon mököttäny jo kaksi päivää mutta en aio antaa periksi, ei vitun vertaa kiinnosta olla kenenkään kanssa tekemisissä! Odotan vaan et tuo ukkokin häipys vittuun mun silmistä!
Oon väsynytkin, 9 pvä työputki takana ja vielä ois yksi päivä, hormoonitkin hyrrää tietysti, mutta kai mä oon tullu hulluks.. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Auttaisiko pieni etäisyys? Mene vaikka lauantaina elokuviin tms.?

Kun ei täällä ole edes leffateatteria :headwall: Muuten hyvä idea. Mietin just, et lähtiskö johkin hotelliin edes yhdeksi yöksi. Sais olla yksin.

puhuminen auttas paljon enempi kuin viha ja lapsellinen möksötys.
aikuisessa täytyy olla sen verran munaa, että osaa kertoa ajatuksensa ja tunteensa ääneen ja tekemään kompromissin.
Meillä ei anneta auringon laskea vihan ylle. tosin toisen tarvitsee aina joustaa sen verran että tekee aloitteen sovinnosta. meillä se olen aina minä, mutta ei silläkään ole merkitystä.
hullu se on joka tuhlaa elämäänsä vihalle B)

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Auttaisiko pieni etäisyys? Mene vaikka lauantaina elokuviin tms.?

Kun ei täällä ole edes leffateatteria :headwall: Muuten hyvä idea. Mietin just, et lähtiskö johkin hotelliin edes yhdeksi yöksi. Sais olla yksin.

Minulla toimii kunnon parin tunnin lenkki. Ensin sitä miettii sitä omaa kiukkuaan, sitten alkaa vähitellen löytymään ratkaisuja asioihin. Mykkäkoulun kannalla en ole.

Yhteistyössä