Mä oon sit menossa naimisiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nunneliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nunneliini

Jäsen
11.06.2006
801
0
16
...vaikka joskus vannoin etten menisi koskaan. :ashamed:

Tässä olis reilu kuukausi aikaa ja pitäisi tehdä vielä vaikka mitä. (huokaisu)

Eilen yövuorossa hääfoorumeita lueskellessani ihmettelin vain miten joillakin on ihmeellinen asenne jos pari menee maistraatissa naimisiin (meillä juhlat sitten seuraavana päivänä) niin kaiken ei tarvitse olla yhtä "hienoa" mitä "aidoissa oikeissa" kirkkohäissä.

Esim. siitä kun mennään maistraattiin sitten, eräs tuttava sanoi että eihän sinne sit tarvitse laittaa kun siistit vaatteet eikä mitään hienompaa, TÄH?
Tottakai mä pistän ykköset päälle sekä maistraattiin että sitten seuraavana päivänä juhliin, enkä mitään "yksinkertaista ja arkista"...

Harmittaa vain kun jotkut ajattlee että meidän häät on jotkut B-luokan häät.

:kieh:

Mä oon miettiny kanssa tota maistraattivihkimistä ja tosissaan sit seuraavana päivä juhlat... On aina kuullostanu mun korvaan paremmalta, ku kirkkohäät. Onnea

Tottakai maistraattiinkin laitetaan hienot kuteet, häät ne on kuitenkin.Kiva sit jossai far.kuis sinne mennä ruokatunnilla.Yhtä hyvät häät ovat ku muutkin häät.

Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:

Mun mielestä hyvin yleinen käsitys on, että maistraattihäät ovat kirkkohäitä arkisempi versio. Joten ei se ajatus varmasti pelkästään teidän häitä kosketa. Tehkää niistä niin juhlavat kuin haluatte, ja nauttikaa päivästänne todella =) :flower:

Niin, pitäishän se osata olla välittämättä, mutta kyllä se välillä ärsyttää kun vähätellään. Muistaakseni joku joskus ehdotti että liittyisin kirkkoon siks aikaa että saisin kirkkohäät. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:

Mun mielestä hyvin yleinen käsitys on, että maistraattihäät ovat kirkkohäitä arkisempi versio. Joten ei se ajatus varmasti pelkästään teidän häitä kosketa. Tehkää niistä niin juhlavat kuin haluatte, ja nauttikaa päivästänne todella =) :flower:

Tiedän että on yleinen käsitys ja ihmettelen syytä miksi. Ei todellakaan kosketa vain meidän häitä.
Nautitaan varmasti =)

me ollaan menossa 6.2 maistraatissa naimisiin. oon törmänny päinvastaiseen,miks te järjestätte sit kesällä juhlat ja haette siunauksen kirkosta jos kerran meette maistraatissa,eiks yhet häät riitä.
no ekaks me ei malteta odottaa,siks nyt maistraatti.ja toiseks me ei olla juhlaihmisiä eikä haluta mitään juhlia leikkeineen jne,järjestetään ihan vaan kakkukahvit kesällä kirkossa siunauksen jälkeen.

mutta mun mielestä jokainen pari tekee omanlaisensa juhlat,olkoon ne sit maistraatissa tai kirkossa tai molemmissa :heart:

Yhteistyössä