Mä oon suosittu miesten keskuudessa, mutta mua ei tulla iskemään baarissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "muusa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"muusa"

Vieras
Mä oon aina ollut suosittu miesten keskuudessa ja muhun on ollut ihastunut yksi jos toinenkin kaveri vuosien varrella. Ovat sitten humalapäissään avautuneet, että harmittaa, kun ei tullut koskaa mitään sanottua. Mä olen nyt onnellinen ja naimisissa, mutta rupesin ihmettelemään, että miksi mua ei tulla iskemään baarissa, jos muuten kerran olen ollut miesten keskuudessa niin suosittu?? Ajatuksia?? Oonko mä sitten vaan RUMA? : /

kaunis ja suosittu..mutta kiinnostuuko miehet aina sellaisista..ajattelen ylikomeista miehistä aina ett ovat pipipäitä tai muuten vaan kusipäitä..ehkä samaa miehet ajattelee kauniista naisista. Älä moista murehdi, nauti ja elä tässä hetkessä!

kauniilta naisilta saa aina tylyä kohtelua baarissa. Poikkeuksia ei juuri ole. Jos olet oikeasti vieläkin nuori ja nätti niin miehet vain toimivat loogisesti kohdallasi. Miksi iskeä kun kuitenkin annat pakit tai olet varattu kuten oletkin?

Tietysti kännissä miehet lähestyä ketä vaan kun ei enää ole väliä millään

Eikös mm Janina Frylla ollut aikanaan sama ongelma? Monet julkkisnaisetkin ovat valittaneet samaa, eli että miehet eivät uskalla tulla juttelemaan, saati sitten iskemään...vaikka kaipa tuo monella miehellä on sama asia :D

Yhteistyössä