H
huoh
Vieras
Mietin joko kaikkea liikaa ja liian perinpohjin. Tai sitten en joskus muista miettiä ollenkaan. Esim. yliopistolla opettaja sanoi, että älä noin syvällisiä mieti, tee vaan kuten esimerkissä... kun kysyin miksi menee noin tuo juttu. ja se vielä lisäsi, että sinullahan menee koko tunti yhteen tehtävään kun näitä on 8, kun mietit noin syvällisesti tuota asiaa...
sama juttu yksityiselämässä. Teen joskus jotain tyhmää ajattelematta, tai valitettavasti aika usein. Ja joskus pähkäilen ja pähkäilen j en tule sen viisaammaksi.
Sitten väheksyn itseäni ja saavutuksiani. ja se tarttuu vähän lapsiinkin.
Esim. jos mun lapsella on hoidossa hyvä kaveri, niin silti mietin että voi kun kurjaa, kun ei ole enemmän kavereita. Ihan tyhmä olen ollut, voisi olla iloinen siitä mitä on.
Tähän tapaan toimin eikä mun valituksia varmaan jaksa kukaan. Olen varmaan perusnegatiivinen.
Ja jos minulla on hyvä koulutus (maisteri), mietin, että joillakin on parempi.
Mikähän minua vaivaa? Minähän tulen pilaamaan lastenkin elmään tällä negatiivisuudella.
sama juttu yksityiselämässä. Teen joskus jotain tyhmää ajattelematta, tai valitettavasti aika usein. Ja joskus pähkäilen ja pähkäilen j en tule sen viisaammaksi.
Sitten väheksyn itseäni ja saavutuksiani. ja se tarttuu vähän lapsiinkin.
Esim. jos mun lapsella on hoidossa hyvä kaveri, niin silti mietin että voi kun kurjaa, kun ei ole enemmän kavereita. Ihan tyhmä olen ollut, voisi olla iloinen siitä mitä on.
Tähän tapaan toimin eikä mun valituksia varmaan jaksa kukaan. Olen varmaan perusnegatiivinen.
Ja jos minulla on hyvä koulutus (maisteri), mietin, että joillakin on parempi.
Mikähän minua vaivaa? Minähän tulen pilaamaan lastenkin elmään tällä negatiivisuudella.