mä oon vähän järkyttynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Mun ex mies tapailee naista joka on häntä 7vuotta nuorempi,eli nainen on 19v lapseton ja asuu vielä kotona :whistle:
Mä en tiiä ,mutta mulla ei mee jotenkin päähän toi..
Mitenhän se koulii siitä ajan myötä "äitipuolen"

Itse en olisi osannut olla tuon ikäisenä kenenkään toisen lapselle äitipuoli jos ei olisi omia lapsia...huoh..aika outooo :| :D

No kyl se varmaan tolleen äkkiseltä tuntuu hassulta,mutta toisaalta kyl 19v saattaa olla jo kovinkin kypsä.Itselläni ainakin oli itseäni paljonkin vanhempia ystäviä jo tuolloin,olisi ihan hyvin saattanut siis poikaystäväkin olla. Ja kyllä sen ikäset saa omiakin lapsia jo,et eiköhän tuohon äitipuoliuteen sopeudu jos seurustelu niin vakavaksi menee.

no eipä tuo nyt mitään :whistle: :saint: . ..
siskon ex deittas viime kesänä pimatsua joka oli 19v(äijä puolet vanhempi)..ja vielä hauskempaa siskon vanhin muksu ton äijän kaa oli vaan n.2v nuorempi ku se pimatsu...

Niin sit sitä piti sanoa et ei se kotona asuminen mitään kerro. Ite muutin maailmalle 19v,mut sit tulin vuoden jälkeen kahdeksi vuodeksi kotiin.Se tuntu kivalt vaihtoehdolta.No,mun isä kuoli ja äitin ja siskon kans sit asusteltiin yhdessä. Mut ei mulla sieltä mikään kiire sitten ollu muuttaa,meil oli oikeen metkaa,saunottiin,katsottiin leffoja ym yhdessä. Oli ku kans kivaa kämppistä olis ollu. Joillekin se järjestely sopii .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa, musta on ihan normaalia että ton ikäinen asuu vielä kotona, eikä tuo ikäerokaan paha oo. ja mistä sä tiiät kuinka vastuuntuntoinen neiti hää on.

Joo en tiedäkkään:) tosi aika "lapselliselle" vaikutti kun soitti suutansa mulle tuossa hetki sitten.kuten kirjoittelinkin siitä täällä aijemmin.
no juu..elämä on :D

jaa, musta on ihan normaalia että ton ikäinen asuu vielä kotona, eikä tuo ikäerokaan paha oo. ja mistä sä tiiät kuinka vastuuntuntoinen neiti hää on.

No munkaan silmissä kotona asuminen ei vielä tee ihan vaikutusta. Mahtaisko noin vain onnistua suoraan äidin helmoista muuttaminen "valmiin" perheen äitihahmoksi?

Mä kyllä tajuan täysin miks susta tuntuu oudolta. Tuntuis mustaki. Ja varsinkin kun kyseessä on siis omien lapsien äitipuoli.. hei khamaan, 19-veenä! No mutta, tähän elämään kai pitää tottua kaikessa kirjavuudessaan :)

Voihan olla että se muija on kypsä olee äitipuoli, eihän hänestä kuitenkaan äitiä lapsillenne haeta. On minullakin tuttu joka on parikymppinen ja hänen miehellä lapsia edellisestä liitosta, ja hyvin ovat pärjänneet . Kai aika näyttää tässä sinunkin tapauksessa miten muotoutuu lapsien kanssa olemaan, onhan hänen pitänyt jo asia sisäistää ja varmaan on sopeutunutkin ajatukseen jos vielä deittailevat.

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Niin, onhan se, kun sä itse olet jo noin vanha... mitä, jopa 24 vee tänä vuonna? :D

hehe..mutta mitä mun ikä liittyy tähän mitenkään? :D

40-vuotiaan silmissä 24-vuotiaan 19-vuotiaan "älyllinen" taso on sama :) Siis se ikäero ei oo mitään vaikka omasta mielestäsi sä oot varmaan tosi kypsä ja aikuinen verrattuna siihen teiniin.

Niin, onhan se, kun sä itse olet jo noin vanha... mitä, jopa 24 vee tänä vuonna? :D

hehe..mutta mitä mun ikä liittyy tähän mitenkään? :D

No eipä kait mitenkään :). (Tosin ei sitä 19-vuotiastakaan pidä mennä aliarvioimaan siksi, että se on sua nuorempi.)

Kuten kirjoitin,että en itse olisi varmasti osannut olla kenenkään lapsille äitipuoli tuossa iässä Jos ei olisi omia lapsia ollut...
tää tapaushan voi olla aivan toinen,mutta kunhan ihmettelen

On minullakin 14v.nuorempi mies ja appiukonkin uus muija on mua nuorempi ja tällä uudella muijalla ja appiukon vanhimmalla lapsella on ikäeroa vaan vuosi, vanhin lapsi vanhempi kun tää uus ns.äitipuoli.
Että elämä on tosiaan joskus aika kirjavaa mutta hyvin pyyhkii kaikilla joten mitäs noista ikäeroista, nehän on vaan lukuja.

No munkaan silmissä kotona asuminen ei vielä tee ihan vaikutusta. Mahtaisko noin vain onnistua suoraan äidin helmoista muuttaminen "valmiin" perheen äitihahmoksi?

no ei sen mikään äitihahmo tarvi olla. onko tää isä viikonloppuisä vai lähivanhempi?

Alkuperäinen kirjoittaja v:

no ei sen mikään äitihahmo tarvi olla. onko tää isä viikonloppuisä vai lähivanhempi?

Isä on etävanhempi.

Isä on etävanhempi.

Eli "valmiin" perheen äiti hahmoksi tarkoitti joka toista viikonloppua?!?

Mie olin 19, kun aloin seurustelemaan 9 vuotta vanhemman miehen kanssa :snotty:
Suhdetta on kestäny jo 8 vuotta. On ehditty naimisiin ja lapsikin on, eikä se ikä ero enää niin isolta tunnukaan.

Itse oot varmaan melkoisen vanha kun noin nokkelasti vastasit ap´n asiaan..

Mutta juu, kyllä olisi minunkin vaikea suhtautua, jos exä oli alkanut tapailemaan jotain kotona asuvaa typsyä. Sellaisella kun yleensä aika eri elämäntilanne, kun lapsellisella ihmisiellä.

Vaikka lapsi olisikin heillä vaan sen joka toinen viikonloppu, on naisen / tytön silti oltava äitihahmo ja elää sen mukaan.
Tarvii ottaa vastuuta pienestä ihmisestä jne, eikä sellainen kaikilta niin nuorilta onnistu, varsinkaan kun kyse ei omasta lapsesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Mutta juu, kyllä olisi minunkin vaikea suhtautua, jos exä oli alkanut tapailemaan jotain kotona asuvaa typsyä. Sellaisella kun yleensä aika eri elämäntilanne, kun lapsellisella ihmisiellä.

mutta tämä nimimerkki osaa tehdä kaiken aina ihan oikein. Joten jos pökerö on sitä mieltä, että ikäero on ok niin silloin se on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

mutta tämä nimimerkki osaa tehdä kaiken aina ihan oikein. Joten jos pökerö on sitä mieltä, että ikäero on ok niin silloin se on ok.

Niinkö :laugh:
En ole pistänyt merkille, mut ehkä se tosiaan on niin.
*kirjoittaa tiimarivihkoonsa*

Yhteistyössä