Mä oon vannonu itelleni et näin ei tuu enää käymään koskaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
nimittäin että mulle tulis vauvakuume.. mut se iski..kovempana kuin ikinä. Tyttö on kohta 1v8kk.. ja mulla koulua toukokuuhun.. sitte oon valmis..
Ollaan puhuttu ettei toista alettais edes harkitsemaan pitkään aikaan.. ni eikös mulle oo iskeny järjeton vauvamahan ja raskauden kaipuu.. haikeus.. halu.. :'( Ja se vauva tähän tilanteesee ois niin mahdoton yhtälö ettei toista olis.. silti mun sydän huutaa sitä vauvaa.. :'( :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
nimittäin että mulle tulis vauvakuume.. mut se iski..kovempana kuin ikinä. Tyttö on kohta 1v8kk.. ja mulla koulua toukokuuhun.. sitte oon valmis..
Ollaan puhuttu ettei toista alettais edes harkitsemaan pitkään aikaan.. ni eikös mulle oo iskeny järjeton vauvamahan ja raskauden kaipuu.. haikeus.. halu.. :'( Ja se vauva tähän tilanteesee ois niin mahdoton yhtälö ettei toista olis.. silti mun sydän huutaa sitä vauvaa.. :'( :heart:

Tuo lause on niiiiiin monta kertaa pyöriny omassakin päässä.. Järki käskee oottamaan mut silti se vauvakuume on aina läsnä..

Minulla myös sama kuume. Laitatin jo kesällä kierukan, kun päätettiin että yksi lapsi saa riittää, ensimmäinen vuosi oli aika raskas kun lapsi valvotti ja minulla ikää. Saman tien kun kierukka oli laitettu alkoi hirveä vauvakuume. Harkinnan jälkeen kierukan poistoaika tilattu ja annetaan pari vuotta aikaa, jos uusi vauva tulisi. Itselläni ei ole mahdollisuutta odottaa vuosia ennen kuin yritettäisiin uutta.

Yhteistyössä