Mä oon varmasti maailman kovin syömään herkkuja :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady xxl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lady xxl

Vieras
Ihan oikeesti... mä pystyn syömään lähes samaan putkeen levyllisen suklaata, pussillisen sipsiä+dippi, n.700g irtokarkkia ja noitten päälle samana päivänä vielä pitsaa jne. Ja jopa kolmena päivänä viikossa...
Kuvottavaa!!! Nyt oon alkanu elämäntaparemppaan ja peräti viikon olen jo jaksanut olla :) Karkkia tekee välillä mieli ja kerran olen ostanut semmoisen pikkuhyväpussin :) Lähtee karkinnälkä silläkin.
Mulla on paino tippunut maanantaista 3kg, et vähän olin turvoksissa...
Jospa tällä kertaa onnistun ja loppuu tuo porsastelu!!!

Minä taas syön LIHAA vaikka miten paljon.meillä syödäänkin sitä noin viitenä päivänä viikossa..
Suklaatakin menee helposti levy päivässä eikä tee tiukkaakaan.
Olen siti normipainoinen.

Mun entiseen ruokavaliooni kuului joka ikinen päivä vähintäänkin 1 suklaapatukka, yleensä useampi, irtokarkeja ja sitten 2-4 kertaa viikossa munkki tms. Lisäksi satunnaisesti jätskiä.

15.2. alkoi elämäntaparemppa ja nyt vaaka näyttää -4kg!

Olen totaalikieltäytynyt kaikesta yllämainitusta koska mä olen joko-tai ihminen. Jos otan yhden palan suklaata, otan sitä ihan varmasti vielä lisääkin. Eli parempi olla ottamatta edes sitä yhtä. Kunhan opin pitämään itseni kurissa, opin varmasti myös suklaassa kohtuuden. Nyt en siihen pysty joten kieltäydyn siitä kokonaan.

Yhteistyössä