Mä oon viimeaikoina tehny paljon löytöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Oon käyny kierrätyskeskuksessa shoppaamassa, ja sieltä on löytyny ihania 70-luvun vaatteita! Mä oon nyt hurahtanu siihen aikakauteen, kun on painoa tippunu ja kroppa muistuttaa ihmisen vartaloa (ei siis norsun). Ja kun vielä on tulossa 70-luvun teemajuhlat, niin nyt on vaatetta sinnekin. Enää puuttuu pikkulikalta ja ukolta vaatteet, muille on jo. Onneks ne lupas siellä kierrätyskeskuksessa pitää silmänsä auki, et jos ilmestyy sopivia vaatteita niin saan katsastaa ne ennenku ne menee yleiseen myyntiin.

Mä en ole ostanut kirppikseltä pitkään aikaan mitään kun ei siellä ole ollut mitään sellasta mitä haluaisin. Mullakin paino tippunut hyvin mutta silti on tota mahaa vaikka kuinka yrittää jumpata mutta jospa se siitä häviäis pikku hiljaa. Olen tilannut uusia vaatteita mutta nyt niidenkin ostaminen saa jäädä toistaiseksi, ens viikolla tulee kolmelta firmalta vaatepaketit niin sitten meinaan pärjätä niillä tonne elokuulle kun pitää lähteä käymään neidin kanssa jyväskylässä kattomassa sille kouluvaatteita, -reppu ja -tarvikkeita ja jos sieltä itelle löytäis syksyksi jotain kivaa, kun haluaisin sen hupullisen neuletakin ja jotkut ulkoiluhousut. Mulla on tiedossa halvalla Rukan ulkoilutakki mutta siihen ei ole housuja niin on pakko sitten ostaa housut erikseen.

Mun paras löytöni viime viikolta on Catalogilta tilaamani verhot: paneeliverhot 2,50 ? ja 3 ?. Ostin niitä yhteensä kuudet ja todella hyvälaatuisilta vaikuttavat. Just laitoin ne aamulla olohuoneen ja takkahuoneen ikkunoihin. Kirppareilla en ole käynyt kahteen viikkoon, ensi viikolla voisin tehdä kierroksen.

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Mun paras löytöni viime viikolta on Catalogilta tilaamani verhot: paneeliverhot 2,50 ? ja 3 ?. Ostin niitä yhteensä kuudet ja todella hyvälaatuisilta vaikuttavat. Just laitoin ne aamulla olohuoneen ja takkahuoneen ikkunoihin. Kirppareilla en ole käynyt kahteen viikkoon, ensi viikolla voisin tehdä kierroksen.

Viitsitkö linkkiä heittää sivuille verhoihin? :) Olisi tosi kiva nähdä millaiset ovat :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Viitsitkö linkkiä heittää sivuille verhoihin? :) Olisi tosi kiva nähdä millaiset ovat :)
Tämmöiset ovat ja viime viikolla oli vielä alehinnasta puolet:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=12478&productId=160656&SellingFlag=Search

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=12478&productId=160656&SellingFlag=Search

Kiitos! Ihanat verhot! :)

Yhteistyössä