Mä RÄJÄHDÄN IHAN JUST!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AAAARGH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AAAARGH

Vieras
(Vaihteeks mies tympii!)

Mutta: mä en millään käsitä, miten tuo ukko kykenee aina sössimään lupauksensa ja tekemään kaikesta ihan helvetin vaikeaa! Nyt ei niinkään mitään vakavaa tapahtunut, mutta tuntuu, että voisin hajottaa kohta jotain, kun niin raivostuttaa!!!

Olemme tällä hetkellä synnyinpaikkakunnallamme vanhempieni luona kylässä. Myös mieheni vanhemmat asuvat täällä. Tulimme kahdella autolla (yksikin olisi riittänyt), koska mieheni mielestä mun autosta pitäis korjata yks juttu just tänä viikonloppuna ja niinpä sitten tuhraantui bensaankin tolkuttomasti rahaa.

Sovimme, että lähdemme tänään aamupäivästä/päivästä. Tälläkin hetkellä auto korjaamatta. Mies lähti isänsä kanssa kaupungille, ihan vaan huvikseen, ja nyt olen lähdössä yksin takaisin kotiin sillä "rikkinäisellä" autollani, jota mies ei saanut aikaiseksi korjata koska piti päästä isänsä kanssa kaupungille moneksi tunniksi nyhjäämään.

ETTÄ OTTAA AIVOON!!!! RAHANMENO, TYHJÄT LUPAUKSET, TÄMÄ PIENI ASIA MIKÄ RAIVOSTUTTAA IHAN MEGASUURESTI SEN TAKIA, ETTÄ MIEHEN PITÄÄ VARTA VASTEN TEHDÄ KAIKKI NIIN ONGELMALLISEKSI JA HAALIA LISÄÄ JA LISÄÄ "TAPAHTUMAA" VAIKKA EI AIKA SIIHEN RIITÄ!!!!

Joo en enää suostukaan, vi**u ku tämänkin melkeenpä arvasin etukäteen, mutta siltikin jaksoin uskoa, että kyllä se nyt tuon homman hoitaa kun niin oli varma asiastaan. Inhottaa tällaisista periaatteessa merkityksettömistä asioista kiehua, mutta kun tämä on koko ajan tällaista niin alkaa vähemmästäkin pinna pettää!

Alkuperäinen kirjoittaja en tajua:
Sitä en ymmärrä, että ette voineet mennä yhdessä sun "rikkinäisellä" autolla joka olisi sitten korjattu. Miksi miehen piti tulla erikseen omalla autolla?

Niinpä, en tajua minäkään! Ja tässä nyt kun olen ihan raivokohtauksen kourimuksessa, niin tulee mieleen ihan kaikkea typerää: esimerkiksi onko halunnut matkan aikana tekstailla/soitella jollekin naiselle tms. Siis ihan kaikkea tämmöistä. Sekoaa pää ihan just. Ei helvetti!!!

Yhteistyössä