Mä raskaana,miehellä joka vkonloppu menoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Eli olen rv 35 raskaana ja nyt miehellä on seuraavalle neljälle viikolle jotain alkoholipitoista ohjelmaa. On pikkujoulut, kahdet polttarit, todnäk yhdet varpajaiset ja sitten firman yhdet juhlat, jossa ensin urheillaan ja illaksi mennään mökille alkoholin parissa. No mies on minua pettänyt suhteen alussa eikä luottamus ole vieläkään täysin kunnossa, varsinkin kun mies myös valehteli paljon ja lähes joka baarireissulla hän hiplaili jotain naista, myönsi myöhemmin.

Mies ITSE kysyi että miltä tuntuu kun hän nyt menee näin paljon (raskauden aikana mies on ollut pari kertaa juhlimassa, eli nyt tulee tuommoinen kunnon suma) ja kun rehelliseti sanoin että ainoa mikä siinä on, on se, etten mä täysin luota häneen ja mua ahistaa ajatus siitä että mies taas pettää mua. Ja mies meni sitten suuttuneena nukkumaan. Menin perään halailemaan mutta ei häntä kiinnostanut. Ei halannut takaisin ja sanoi että nukun liikaa enkä tee tarpeeksi kouluhommia (olen opiskelija), eli selvästi häntä otti päähän tuo minun vataus.

Siis teinkö nyt väärin?? minulla on muutenkin vähän herkkä mieli enkä saa öisin nukuttua. miehen tulevista juhlinnoista on vähän outo olo, kun tosiaan en vielä luota häneen täysin, mutta en ole todellakaan häntä kieltänyt tai edes vihjannut siihen suuntaan ettei hän saisi mennä.

olin itse vasta äskettäin raskaana ja itse olisin tosiaan suuttunu jos mies olis menny noin paljon omia menojaa. pelko siitä että saatan synnytää sillon kun hän ois ollu jossain kännissä juhlimassa pelotti tosiaan. onneks ukko ei ole paljon menevää sorttia. en myöskään kuuntelis tomoosoa "nukut liikaa" puheita kun raskaan on muutenkin niin väsyny ja kipee.. ainakin minä olin..

Minusta teit ihan oikein kun kerroit miltä sinusta oikeasti tuntuu, ei ne asiat ainakaan sillä parane jos sanoo että kaikki ok ja sitten pinnan alla kuohuu. Selvästi miestäsikin tuo asia vaivaa kun reaktio oli tuollainen, ehkä hän arvasi sinun tuntevan noin?
Toivottavasti saatte asiat selvitettyä ja luottamuksen palautumaan.
Onko miehesi tarkoitus lähteä mukaan synnytykseen? Minua ainakin mietityttäisi jos viikkoja jo 35 ja miehellä seuraavana neljänä viikonloppuna ohjelmassa juomista...varmaan olisi mukava saada selvinpäin oleva mies synnytykseen (olettaen että hänellä on tarkoitus lähteä mukaan).

eikö miehen paikka ole nyt kotona kun lapsi voi syntyä koska vaan!?? :o
Mielestäni ajattelematon ja itsekäs mies sulla on sorry :hug:

Älä ota paineita,yritä levätä ja nukkua nyt kun se on vielä mahdollista :)

No minuakin jännittää että mitäs jos synnytys käynnistyy, en missään tapauksessa halua kännistä miestä synnytykseen (mies vielä ei ole oikein "oma itsensä" kännissä vaan käyttäytyy monesti töykeästi ja ottaa usein liikaa).. Vielä ei ole merkkejä synnytyksestä mutta eikös se voi ihan yhtäkkiä alkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
No minuakin jännittää että mitäs jos synnytys käynnistyy, en missään tapauksessa halua kännistä miestä synnytykseen (mies vielä ei ole oikein "oma itsensä" kännissä vaan käyttäytyy monesti töykeästi ja ottaa usein liikaa).. Vielä ei ole merkkejä synnytyksestä mutta eikös se voi ihan yhtäkkiä alkaa?

kyllä voi alkaa =) puhu nyt miehelle järkeä päähään :hug:

Mä olen kyllä aika lailla 99% varma ettei mies jätä noita menojaan pois... ja jos jättää niin tekee siitä sellaisen jutun että minä olen "hirveä akka"... musta tuntuu ettei se edes tajua että meille on ihan oikeasti vauva tulossa..

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Mä olen kyllä aika lailla 99% varma ettei mies jätä noita menojaan pois... ja jos jättää niin tekee siitä sellaisen jutun että minä olen "hirveä akka"... musta tuntuu ettei se edes tajua että meille on ihan oikeasti vauva tulossa..

Ehdotappa, että menee selvinpäin autolla niihin tilaisuuksiin. Voisin kuvitella että ei kauan viihdy ja tulee kiltisti kotiin ajoissa.