Mä selvisin!!ei oo totta!-wuhuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies jätti 6kk sitten mut 24/7 yksinhuoltajaksi, mitään puhumatta.

Molemmat lapset erityislapsia
Adhd+aistiyliherkkyys suu,tunto+kuulo+käytöshäiriö oireita jonku verran.
Toine add+aistiyliherkkyya(kuulo,tunto,näkö)+lukivaikeus.
*
Nää ei todellakaan ole ns.helppoja lapsia, ei yksin, eikä varsinkaan yhdessä (yhdessä ollessaan tappelee 90% ajasta kaikesta turhasta.toinen muka tönäs tahallaan kun epähuomiossa vähän hipas. Ja pyörä pyörii*

Kun mies lähti tuntui että en selviä yksin edes ekaa iltaa, saati viikonloppua tai viikkoa, kesälomaa odotin kauhulla.
Mutta mä selvisin, hitto mä selvisin! 5 koiraa+2 erityislasta, kaikki lääkäri,terapia,koulutapaamiset yms. Yksin!
Enpä ois uskonut, wow! 4pv niin tulee 6kk ,24/7 yksin. Mä taidan sittenki selvitä tästä, haistakoon luuseri äijä paskan ja hyväkskäyttäköön jotakuta muuta kunnes ei kestä senkään akan valitusta, ehkä se oppii sit joskus että hitto se syyllinen on peilissä kun jättää toiselle kuin lapsi kaikki sotkunsa, mä en pese sen luuserin paskasia sukkii enää ikinä!

Luuseripaskat on vaan yks rasite elämässä lisää. Siksi sitä selviää ilman paremmin vaikka ensin tuntuu että mitähän tästä tulee. Onnea ja tsemppiä jatkoonkin! T. Alfa lyrae (joka ei enää muista salasanaa)

Ei toki pakko, mutta milläpä teet päätöksen kuka lähtee? Ja neljä näistä menee samaan aikaan lenkille, toki kynnet joudun heiltä erikseen leikkaa, mutta muuten nää 4 menee samalla ku muutkin.
Yksi vaatii erikseen lenkittämisen on vasta 1vuotias niin tarvii kouluttaa kun häslää.

Onko ihan pakko pitää viittä koiraa haastavassa tilanteessa?

Yhteistyössä