Mä täällä hypin tasajalkaa :0 (a-n-o-p-p-i ASIAAAAA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
|O ja vielä kerran |O

Ei VOI aikuinen ihminen olla noin ymmärtämätön :headwall:

Siis miten voikin olla, että anopilta ei mene kuin yks punainen minuutti kun koko lapsen päähän iskostettu sääntö deletoidaan.

Yhtä S**tnan takkuamista ollut muutenkin tämä naapureina asuminen,mutta mä kyllä kohta teen jotain todella radikaalia. Mun puolestani välit saa mennä nyt sitten.
Eihän tätä kestä kukaan.

Ja ketäs sitten kuitenkin aina syytetään. No mua tietenkin.
Eihän lapsilla nyt mitään käyttäytymissääntöjä tarvi olla, kun kerran anoppikin heittää ne nurkkaan siinä paikalla kun lapset tulee. Ja vaikka mä koetan jotain sanoa väliin, niin mut kumotaan välittömästi.

No kuka hemmetin kakara nyt äitiään uskookaan sitten enää |O

mäenjaksamäenjaksamäen JAKSA!

Mä ymmärrän sua enemmän kuin arvaatkaan. Appi olis tahtonu et muutetaan ihan lähelle, onneksi ei menty siihen lankaan, olis loppu lähellä. Tsemppiä. Sano suorat sanat, se helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama:
Mä ymmärrän sua enemmän kuin arvaatkaan. Appi olis tahtonu et muutetaan ihan lähelle, onneksi ei menty siihen lankaan, olis loppu lähellä. Tsemppiä. Sano suorat sanat, se helpottaa.

Meillä jo sama kaupunki on liikaa

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
peesaan!!!!

Lähetetäänkö anopit banskulaivalla Kiinaan?

heheheheh!!!!ihanat naurut tästä kommentista. osuvasti sanottu vaikka omaani en kyllä lähettäis niin tiedän, että jotkut pitäis.

juu, todella en kestä anoppia yhtään! heti laivaan vaan. kaulaan lappu:ei palautusoikeutta...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
peesaan!!!!

Lähetetäänkö anopit banskulaivalla Kiinaan?

heheheheh!!!!ihanat naurut tästä kommentista. osuvasti sanottu vaikka omaani en kyllä lähettäis niin tiedän, että jotkut pitäis.

juu, todella en kestä anoppia yhtään! heti laivaan vaan. kaulaan lappu:ei palautusoikeutta...

tai sitten anopinkuljetuslaatikkoon auton katolle ja myy auton mukana eniten tarvitsevalle! vahinko kiertämään!

No on keskusteltu asiasta. Asiallisesti. Mutta kun ei auta.

Mä pyydän ja perustelen. Mä vien aina lämpimäisiä kun leivon. Mä ompelen verhot ja korjaan vaatteet, hyvinkin pienellä varoitusajalla. Lainaan kesällä haravaa enkä ole moksikaan näkyvästi, kun en saaa sitä takaisin. Ja sitten kun menen sen hakemaan, niin saan havaita että sillä on pöngätty koiranhäkin ovi ja se on käyttökelvotonm kapistus.
Mä myötään ja peesaan, kyselen kuulumiset, teen hilloja ja keitän mehua.
En mossahda, vaikka anoppi mun ohjeistani huolimatta pesee käsinpestävät villavaatteet koneessa. Kun hänhän ei viitsi pestä käsin (no ei vois sitten vaikka vaan laittaa pussissa mulle pestäväksi?) En suutu sittenkään kun uus toppatakki pilataan kuivausrummussa, varsinkin kun mä olen minuutti sitten soittanut että tuonko lapselle kuivat vaatteet?

JA jos mä jukolavita sanon että se mukula kotiin sieltä heti, kun on kerran ollut puhe että suoraan kotiin eikä mutkan kautta, niin se passitetaan sieltä kotiinsa. Koska meillä OLI menoa. Mutta kun ei niin ei. 1,5 tuntia meni.

JA muutenkin, jos mä kiellän lapsiani tekemästä jotain ihan älytöntä, niin kukas on heti lupaamassa että TOTTAKAI.....

Tai sitten kun vien pariksi tunniksi hoitoon, niin mulle ei kukaan musita mainita että ai niin, hän on kyllä suunnitellut että käydään siellä ja siellä......... sitten kun menen ilmoittamassani ajassa hakemaan lasta- saan kolkutella oven takana. Eikä se umpikuuro muista ottaa ikinä puhelintaankaan mukaan. Saati että tosiaan kuulis kun se soi :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Eronnut äippä:
Ihanaa kun ei ole enää anoppeja määräämässä! Yyhoudessa on omat hohdokkaat puolensa.

Totta, mutta eipä ole myöskään sitä viimeistä oljenkortta paniikkitilanteen iskiessä. Meillä on anopin kanssa tätä nykyä aika hyvät välit, noin 250 km...

Varaisin yhden paikan siihen banaanilaivaan!

En kestä kun tavallisessa syöttämistilanteessa pitää vetää jotain sirkusta ja ohjelmanumeroa kokoa ajan. Ei se lapsi kotonakaan kaipaa naksuttelua, pelleilyä jne. Ja sanonut olen kauniisti mutta suoraan, että ei kiitos. *ugh*

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No on keskusteltu asiasta. Asiallisesti. Mutta kun ei auta.

Mä pyydän ja perustelen. Mä vien aina lämpimäisiä kun leivon. Mä ompelen verhot ja korjaan vaatteet, hyvinkin pienellä varoitusajalla. Lainaan kesällä haravaa enkä ole moksikaan näkyvästi, kun en saaa sitä takaisin. Ja sitten kun menen sen hakemaan, niin saan havaita että sillä on pöngätty koiranhäkin ovi ja se on käyttökelvotonm kapistus.
Mä myötään ja peesaan, kyselen kuulumiset, teen hilloja ja keitän mehua.
En mossahda, vaikka anoppi mun ohjeistani huolimatta pesee käsinpestävät villavaatteet koneessa. Kun hänhän ei viitsi pestä käsin (no ei vois sitten vaikka vaan laittaa pussissa mulle pestäväksi?) En suutu sittenkään kun uus toppatakki pilataan kuivausrummussa, varsinkin kun mä olen minuutti sitten soittanut että tuonko lapselle kuivat vaatteet?

JA jos mä jukolavita sanon että se mukula kotiin sieltä heti, kun on kerran ollut puhe että suoraan kotiin eikä mutkan kautta, niin se passitetaan sieltä kotiinsa. Koska meillä OLI menoa. Mutta kun ei niin ei. 1,5 tuntia meni.

JA muutenkin, jos mä kiellän lapsiani tekemästä jotain ihan älytöntä, niin kukas on heti lupaamassa että TOTTAKAI.....

Tai sitten kun vien pariksi tunniksi hoitoon, niin mulle ei kukaan musita mainita että ai niin, hän on kyllä suunnitellut että käydään siellä ja siellä......... sitten kun menen ilmoittamassani ajassa hakemaan lasta- saan kolkutella oven takana. Eikä se umpikuuro muista ottaa ikinä puhelintaankaan mukaan. Saati että tosiaan kuulis kun se soi :headwall:

näytä tää teksti sille!? Lähetä kirjeenä

Söikö liisa ja lauri tikkaria keskellä viikkoa?

Jos lapsilla ei ole lupa syödä tikkaria keskellä viikkoa niin anopilla ei todellakaan oikeutta antaa niitä. Sehän on sama kuin sanoisi lapselle että äidin ja isin säännöt on ihan tyhmiä, ei niitä tarvitse noudattaa.

Söikö liisa ja lauri tikkaria keskellä viikkoa?

No jos se olis kielletty ja sovittu ja sittenkin avoimesti uhmattais lapsen vanhempien kantaa, niin kyllä. Typerästi tekis siinäkin tapauksessa.

En mä ainoana ole meillä mitään sääntöjä laatimassa, yhdessä ne on tavattu meidän perheelle sopiviksi räätälöidä.
Ja kertoa sellaiset lainkohdat myös anopille, joista ei paranis lipsua.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Varaisin yhden paikan siihen banaanilaivaan!

En kestä kun tavallisessa syöttämistilanteessa pitää vetää jotain sirkusta ja ohjelmanumeroa kokoa ajan. Ei se lapsi kotonakaan kaipaa naksuttelua, pelleilyä jne. Ja sanonut olen kauniisti mutta suoraan, että ei kiitos. *ugh*

ja mitä ongelmaa tästä tulee jos anoppi joskus tekee noin? siis muuta kuin et se ärsyttää sua?

Yhteistyössä