Mä tahdon meidän pph:n takasin!

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Pph lopetti hommansa ja lapset siirty päiväkotiin...

Kaikki pienetkin asiat ärsyttää!
Poika 25asteen auringonpaisteisessa helteessä viipottaa ilman hattua, tokihan poika on jo 5v ja osaa pukea hatun itse, mut sen takia se on hoidossa et joku kattoo perään!

Tytöllä kuluu älytöntä vauhtia vaipat, pelkästään viime viikolla hoidossa meni lähemmäs 20 vaippaa ja tänään taas oli lappu tytön kaapin ovessa, että lisää vaippoja. (Mukava huomata tuommoinen lappu, kun on tuomassa lasta hoitoon...).
Pph:lla vaippoja kului 1 (max 2) päivässä ja tyttö oli lähes päiväkuiva kuten on kotonakin...

|O

Huomasin muuten vaipoissa saman jutun päiväkodissa, eivät vältis vaippalaisia käytä potalla ja vaikka kävisivätkin niin koko poppoolla vaihtuu vaipat samaan tahtiin ihan sama onko siellä jotain tai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
eli pph on hyvä juttu =) Mulla alottaa 17.8 3v ja 11kk pph:lla ja mua niin jännittää ja pelottaa :D

Meillä poika oli 3v pph:lla ja tyttö vuoden, eikä mulla oo mitään valittamista.
Oli loistava pph joka touhus paljon ja oli oikeasti kiinnostunu.

Pph on mun mielestä loistava juttu.

Hyvä pph on on oikeesti painonsa arvosta kultaa, meillä oli lapsilla niin loistava ja hänestä tuli sittenmin ystävä. Tavataan vieläkin ihan säännöllisesti vaikka lapset on jo lähes koululaisia =)

meidän vanhempi tyttö oli pph hoidossa vuoden aivan mahtava paikka. siellä kävi kylässä poika joka oli ollut hoidossa ennen kouluun menoaan, nyt poika jo ysillä...
Nyt tyttö oli tarhassa puolipäiväisenä 2v. pienen paikkakunnan tarha, hoitajat aivan mahtavia, ottivat yksilöt huomioon, eskariin menossa toivotaan että hyvät kokemukset jatkuvat. =)