Mä taidan tänään mennä ajoissa nukkumaan

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Vaikka ei aamulla tarvitsekaan nousta kauhean aikaisin. Likalla on ripuli, nuhaa ja yskää. Viime yö oli vähän katkonainen ja parempi mennä ajoissa nukkumaan, jos ens yö on samanlainen. Laitan kyllä likalle kylmänrauhallisesti vaipan yöksi, koska ei viime yönäkään herännyt heti ripuliin vaan se tuli sänkyyn :|

Mulla olis huomenna ollut kahvilapalveluista vastuupäivä, mutta en mä nyt sinne pääse. Sovittiin opettajan kanssa, että leipovat kuitenkin mun valitsemat leivonnaiset, koska aineet tilattu niitä varten. Joku muu menee sitten mun tilalle laittamaan tarjoilupöydän ja tarjoilee, mä sitten taas menen hänen tilalleen, kun on hänen vastuupäivänsä.

Kunhan tuo tauti ei iske muhun, koska perjantaina on Tähkän keikka (lippukin on ostettu! ) ja lauantaina pitäisi töihin! |O :headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Mene, mene ja lepää.

(mitä vähemmän silmiä seuraamassa punavinipöhnäisen Ruusan höpötyksiä, sen parempi :saint: )

En mä ihan vielä mene :D Laitan nyt pesukoneen päälle ja se pyörii sellaisen 1½ tuntia :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oijoi, toivottavasti ei mene keikka sivu suun!

No toivottavasti ei! Mä olen kuitenkin ostanut 15?:n lipun ja tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa! |O |O Viimeksi kun Tähkä on täällä Teuvalla esiintynyt, niin mä olin töissä. Ei ne täällä kotipaikkakunnalla turhan usein enää keikkaile :(

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Oijoi, toivottavasti ei mene keikka sivu suun!

No toivottavasti ei! Mä olen kuitenkin ostanut 15?:n lipun ja tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa! |O |O Viimeksi kun Tähkä on täällä Teuvalla esiintynyt, niin mä olin töissä. Ei ne täällä kotipaikkakunnalla turhan usein enää keikkaile :(

No eipä varmaan, taitaa isommat mestat vetää puoleensa. Mekin tänään puhuttiin miehen kanssa, että jos menis vaikka keikalle. Minä en ole vielä ennen ollutkaan! Pitäis vaan olla joku keikka, joka ei olis yömyöhällä. Mulle ei valvominen sovi ollenkaan.

Uusimmat

Yhteistyössä