mä taidan todella olla kieroon kasvanu kun vedin herneen nenään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
tein uunimakkaraa ja makaronia.

syötiin ja koska alotin eka, niin mun lautanen oli eka tyhjänä. otin sitten lisää niin mies sanoi: "oho, sullahan nälkä on...."
mä siihen, et niin on.
sit mies alko kertoo jonkun työkaverinsa vaimosta samaan hengenvetoon joka oli laihduttanu viikossa 4kg atkinsin dieetillä.
jätin ruuan syömättä ja poistuin pöydästä :ashamed:
mä en tajua miten voin hermostua tollasesta, mut oikeesti tuli sellanen olo et tässäkö kiitos kun teen sille ruuan nokan eteen niin se alkaa laskee mun syömisiä ja kertoileen atkinsin dieetistä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
No musta kyllä ihan selkeästi yritti vihjata sulle et olisi syytä laihduttaa, suuttunut olisin kyllä minäkin...

ei välttämättä, sammakoita voi muutenkin päästää suustaan.

Olisin minäkin kummastellut puheenaihetta ja sen ajoitusta. "koska ajattelit sen kuurin aloittaa, voin juoda iltakaljat puolestasi, niissä on tosi paljon kaloreita"

no siis, aika loogista puhua ruokapöydässä syömisestä. Jessus, mun pitää alkaa varomaan sanomisia, ettei mies ota vahingossa itseensä. Hällä kun on hiukka ylipainoa. Eli en missään nimessä mene sanomaan, että oho, sullahan on nälkä! Tai että joku tuttava on laihtunut, vaikkakin atkinson on mun mielestä pyllystä.

ei se oikeesti tajunnu..... :headwall:

mulla ei ole itsetuntoni kanssa ongelmaa eikä tarvetta laihduttaa, kiitos kysymästä :D

mulla on vaan tänään jotenkin yliherkkä päivä :snotty:

:hug: Se on tuo miehisyys. Ne jutut tulee suusta just sillon ku on päähän pätkähtäny eikä niitä estele mikään. Tuskin oli vihjeenä tarkoitettu vaikka itsekin välillä tuollaisista vetäsen hernettä nenään kylläkin :whistle: :D

Ehkä tuo oli hienovarainen vihjaus siitä, että olet miehesi mielestä pulskistunut. Mä olisin varmaan vastaavassa tilanteessa esittänyt tyhmää, hakenut vielä vähän lisää ruokaa, ja todennut että kivaa jos työkamun vaimo on onnistunut laihtumaan.

Mutta koska kyseessä on mies, niin olen melko varma siitä, ettei hän tarkoittanut pahaa. Ei miehet osaa ajatella noin monimutkaisesti, aasinsiltoja pitkin edeten :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ehkä tuo oli hienovarainen vihjaus siitä, että olet miehesi mielestä pulskistunut.

jos mä en tällasena sille kelpaa niin hakekoon jonkun riisitikun itselleen

:xmas: :D

Niin juuri :D
Mutta hei, en mä ihan oikeasti usko että miehet osaa vihjailla tuolleen mukamas ovelasti :xmas:

Ehkä tuo oli hienovarainen vihjaus siitä, että olet miehesi mielestä pulskistunut.

Mutta hei, en mä ihan oikeasti usko että miehet osaa vihjailla tuolleen mukamas ovelasti :xmas:

en mäkään, liian monta liikkuvaa osaa tällasessa naisen ajattelussa :D:D:D

en mäkään, liian monta liikkuvaa osaa tällasessa naisen ajattelussa :D:D:D

Niinpä :D
Miehet on mutkattomia, yksinkertaisempia, hyvällä tavalla: ne yleensä tarkoittaa juuri sitä mitä sanovatkin. Me naiset taas... :whistle: :whistle: :whistle:

Yhteistyössä