Mä taisin keksiä melko hyvän joululahjan miehelle (vinkkinä muillekin) :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ei olla käyty kakkosen syntymän jälkeen (2v sitten) kahdestaan misään huvituksessa ilta-aikaan. Ei syömässä, juomassa, leffassa, teatterissa tai missään muuallakaan.

Tämä johtuu lähinnä siitä, että meillä ei oikein ole ketään sellaista ihmistä jolle voisimme jättää lapset ilta-aikaan ja joka tuolloin voisi hoitaa lapsiamme nimenomaan täällä kotosalla.
Emme ole osanneet toisaalta yhteistä iltaa kaivatakaan, mutta nyt äkkäsin että meillä on siihen mahdollisuus ja sitä kautta ajattelin antaa miehelle joululahjaksi yhteisen illan ihan vaan kahdestaan :)

Noista syömisistä yms. mieluisin miehelle on tuo leffa, joten ajattelin, että mentäisiin yhdessä katsomaan jotain leffaa :) Nyt meillä siis on olemassa ihminen, joka voi lapsiamme hoitaa ja ajattelin käyttää tätä tilaisuutta hyödyksi.

Joten vinkkaankin nyt kaikille muillekin siitä, että tällaisenkin lahjan voi antaa jos sen saa jotenkin järjestymään, eikä se ole ns. arkipäiväinen juttu. Pukki tuo miehelle myös muita lahjoja, mutta tämä lienee kuitenkin hälle kaikkein mieluisin :heart:

[QUOTE="jenny";22526564]No oikeestaan toi ei oo lahja sun miehelle, vaan teille molemmille. :)[/QUOTE]

No periaatteessa näinkin, mutta mä olin ajatellut että mies saa valita leffan...ja se valitsee kuitenkin jonkun tylsän, joten sitä kautta se lahja on miehelle :)

Ostin hälle myös isäntä vastaan emäntä-lautapelin, koska mä halusin sen itselleni :D

Hyvä idea ja joissain perheissä vastaavaa lahjaa voisi miettiä myös isovanhemmille.
Siis tarkoitan että isovanhemmilta nuorelle parille voisi olla hyvä lahja tuo leffalippupaketti + lupaus yhden yön/viikonlopun lapsenhoidosta.
Ei ole rahallisesti kallis lahja, mutta monelle kovin arvokas.

Tuo on kiva idea :) Ja enemmänhän se on lahja miehellesi, sinähän järjestät kaiken valmiiksi iltaa varten.

Itse pidän paljon kaikista tuollaisista "lahjakorteista". Sopivat köyhänkin budjettiin. Tänä jouluna annan kahdelle ystävälle siivouslahjakortit eli teen tietyn tuntimäärän (esim. 3h) siivouksen heille. Äidilleni annan kevään ja syksyn ikkunanpesu-lahjakortin sekä yhden suursiivouksen (katosta lähtien). Yhdelle ystävälle on suunnitelmissa lapsenvahti-lahjakortti.

Joka joulu olen jollekin aina tällaisen laittanut ja kovasti niistä on tykätty. Ikinä ei ole kenelläkään käyttämättä jäänyt :)

Yhteistyössä