Mä tajusin äsken, et mun pitää saada 550 ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
mulla meni viime vuonna veronpalutukset yhteiselle tilille ja sovittiin, et molemmat saa tehdä omilla palautuksilla mitä haluaa. No, silloin oli menoja aika paljon, joten jätin omat rahat sinne yhteiselle tilille tarkoituksena myöhemmin sitten siirtää niitä. No, mä unohdin koko asian, kunnes äsken muistin, että mulla on vieläkin ne rahat saamatta.

Höh, mulle on tulossa mätkyjä... Viimeks olis ollu palautuksia 8,40 ? mutta jätin ilmoittamatta tilinroo :D:D:D Tuo summa kun oli niin huikea.

Seuraavaks olis tulossa luultavasti n. 150-250? mätkyjä.

jos ne on mennyt yhteiseen hyvään (laskuja tms.) ni miten ne yht' äkkiä pitää saada takasin? ja mistä? yhteiseltä tililtä kun ne siirtää omalle, ni eikö se ole itselleen antamista??

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
jos ne on mennyt yhteiseen hyvään (laskuja tms.) ni miten ne yht' äkkiä pitää saada takasin? ja mistä? yhteiseltä tililtä kun ne siirtää omalle, ni eikö se ole itselleen antamista??

Siis me sovittiin miehen kanssa, et molemmat tekee omilla veronpalautuksilla mitä haluaa, mutta jäi silloin siirtämättä ja ajattelin, että siirrän myöhemmin. No, se sitten unohtui ja nyt muistin, että munhan pitää saada ne rahat mun säästötilille. Enkä mä niitä nyt aio siirrellä, pikkuhiljaa, en tartte koko summaa kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
ok!
tosin kylhän viidellä ja puolella sadalla sais kaikkea kivaa, jos siirtäsitkin kerralla ja lähtisit kattelee kauppoja...

No nyt ei ole rahaa siirtää niin paljon, just laitoin 100 ? omalta tililtä sinne yhteiselle tilille. Tosin omia menoja varten. :whistle:

Yhteistyössä