Mä tartuin tänään mun lastani hiuksista kiinni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie oon yhden kerran aikanaan "tukistanut" tota esikoista, kun oltiin kävelyllä ja neiti pyöräili siinä rinnalla ja mie työntelin vaunuja. Tultiin suojatielle ja oltiin ylittämässä tietä, kun likka sai yhtäkkiä päähänsä lähteä polkemaan yli. Auto oli just tulossa ja mä hätäpäissäni nappasin kiinni tytöstä mihin vain ekana sain kiinni ja sattu olemaa ponnari, kun tytöllä oli pitkät hiukset sillon.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
:/ Miks? En siis tuomitse, joskus vaan se on pakko..

Nukahti autoon tossa kun tultiin kotiin, josta mä sen sitt herätin ja pyysin kotiin: tulikin, ihan asiallisesti, kunnes kuistilla piti riisua saappaat pois. Ei suostunut, sai raivarin ja alko huutaan, repiin takkiaan jne. (oli siis ihan hereillä, joskin väsynyt mutta hereillä ). Pyysin monta kertaa ottaan ne saappaat, ja lapsi vaan ärisi ja murisi ja mulkoili mua, jolloin mä sanoin että tää ovi menee kiinni nyt, koputa kun saappaat on otettu. Vedin oven kiinni, ja tää alko ihan raivona potkiin seiniä, ovea jne siellä kuistilla ja huusi niinkun henkee ois viety: käytiin pari kertaa taas pyytämässä että ottaa saappaat pois ja lopettaa eikä mitään tapahtunut ja sitt mulla palo hiat. En saanut siitä otetta kun repi itseensä joten nappasin korvan takaa tukasta kiinni että sain sen pysyyn paikoillaan ja katsomaan muhun päin. Kokolailla näin.

Ehkä lapsi oppi jotain, eikä ensi kerralla saa aivan yhtä pahaa raivaria =)

Mun käsittääkseni ne äidit ja isät jotka menee tukistuksissa liian pitkälle eivät myönnä tehneensä mitään väärää. Joten en usko, että sun tarvitsee miettiä asiaa sen enempää.

Yhteistyössä