Mä tarviin apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Mä tarvitsen apua.. Mulla on osto-ongelma ja olen jopa lainaillut rahaa tililtä, joka ei ole minun, mutta käyttöoikeus kyllä, oli.
Nyt kaikki tuli ilmi, ja toisaalta olo on helpottunut toisaalta musta tuntuu, että kaikki pääsis helpommalla jos mä poistuisin näistä kuvioista..
Lisäksi mulla on kahdesta paikasta velkaa, joista mieheni ei myöskään tiedä, ennenkuin nyt, kun eilen juttelimme.
Paljastin hänelle kaiken.. Kaiken juttelun jälkeen mieheni lupasi kuitenkin auttaa minua maksamaan velkani pois, soittaa maanantaina pankkiin, jotta saisi ne maksettua, summa on 5000e luokkaa..
Mulla itellä on maksuhäiriömerkintä, jonka pitäisi poistua vuoden loppuun mennessä..

Mutta mä tarviin apua.. Koko kevään mua on kalvanut tää raha-asia, en oo nukkunut kunnolla enkä oikein syönytkään. Oon ollut kärttyisä ja itkuinen. Aamuisin ei millään pääse sängystä ylös, tuntuu että kaikki kaatuu päälle.

Mä rakastan miestäni ja lapsiani yli kaiken, mutta ansaitsenko mä heitä enään?

Mieheni kehoitti minua maanantaina ottamaan yhteyttä paikalliseen terv.keskukseen, jos saisin apua. Siinä asiassa hän ei pysty minua auttamaan vaikka haluaisikin...
Mun on pakko saada itseni kuntoon, jotta pystyn jatkamaan tätä elämää...

Mulla on masennus ja kun masennuskausi iskee päälle alan helpottaa omaa oloani ostamalla kaikenlaista. Toisaalta jälkeen päin iskee huono olo siitä että tuli ostettua yli varojensa.

Mulla on masennus ja kun masennuskausi iskee päälle alan helpottaa omaa oloani ostamalla kaikenlaista. Toisaalta jälkeen päin iskee huono olo siitä että tuli ostettua yli varojensa.

Jotenkin tuntuu tuolta.. Ootko sä saanut apua siihen?
Mä en selviä tästä enää ilman apua, vaikka miten yrittäisin. Ja kun tässä ei enään ole kyse vain musta, sen tajuaminen vie aikansa..

Vaikea tilanne sulla, mutta sulla on sentään mies tukena mikä hieno juttu. Äläkä nyt tosiaan mieti ettet ansaitse perhettäsi, tottakai ansaitset. Mutta todellakin kannattaa mennä jonnekin juttelemaan asiasta että saat apua. Jokuhan tuohon osteluun on syynä.

Kyllä se siitä, vaikeuksien kautta voittoon.

Osteskelu on pakoa, mutta sehän on tavallaan pakoa tuokin, että vetäydyt mitättömyydentunteisiisi ja väistät sillä aikuisen ihmisen elämän. Silloin tulet ruokkineeksi niitä tunteita, ja uskottelet itsellesi, että niillä tunteilla on hyvä perustelu koska oikeasti olet niin huono ihminen ettet ansaitsisi edes elää. Lopeta sellainen itsemukilointi, hyväksy vajavaisuutesi ja lähde korjaamaan asioita. Olet ihminen siinä kuin muutkin, ja ihmisillä on puutteensa.

Voisitte vaikka sopia miehen kanssa, että hän antaa sulle rahat käteen jotka saat luvan kanssa mennä törsäämään silloin kun eniten siltä tuntuu. Se budjetti voi olla vaikka kympin jos enempään ei ole varaa, mutta se on silloin sinun ihan luvan kanssa. Yllättäen saatat huomata, että ongelma ei olekaan ostamispakko, vaan se tyydytys jota saat kun toisella kädellä hemmottelet itseäsi yli resurssien, ja toisella sitten mätät itseäsi turpaan.

Kaikki ihmisten häpeälliset touhut on nähty maailmassa moneen kertaan. Sinun tekosesi ovat lopultakin pieniä. Sitä suurempi on avuntarpeesi, jos olet haastamassa itseäsi Haagiin niiden takia.

Yhteistyössä